به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، جانشین فرمانده انتظامی شهر قم با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با وسیله تحریم اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به مبارزه با ملت ایران آمده هست، درحالی‌که با قاطعیت اعلام می‌کنیم که نیروهای […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

جانشین فرمانده انتظامی شهر قم با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با وسیله تحریم اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به مبارزه با ملت ایران آمده هست، درحالی‌که با قاطعیت اعلام می‌کنیم که نیروهای پلیس با قاطعیت در مقابل هرگونه ناآرامی و ناهنجاری‌ها خواهد ایستاد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهر قم با اشاره به ملاک‌های سنجش بررسی پلیس گفت: رضایتمندی مردم از کارکرد پلیس و ایجاد نظم در جامعه ازجمله این ملاک‌ها هستند، در کمال خوشبختی در این زمینه پلیس شهر قم کارکرد خوبی داشته و این کارکرد از متوسط کشوری بالاتر بوده هست.

درویشی پلیس شهر قم را پلیسی اخلاق مدار دانست و گفت: برای رسیدن به این با اهمیت  و به‌منظور پیشگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح استان، رویکرد اخلاقی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از میان پرونده‌های ارجاع شده به جایگاه ها مشاوره پلیس، بیشتر از ۸۰ درصد به صلح و سازش انجامیده هست، دنبال کرد: در سال گذشته بیشتر از ۹۹۰ هزار ارتباط با سیستم ۱۱۰ گرفته‌شده که در این میان قسمت استان شهر قم بیشتر از ۴۴۰ هزار ارتباط بوده هست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهر قم ظرفیت فعالیت‌های پلیس شهر قم را مورداشاره قرار داد و گفت: استان شهر قم از جایگاه خاص و ویژه‌ای نسبت به سایر استان‌ها بهره مند بوده که این مساله علت شده تا ظرفیت مأموریت‌های پلیس شهر قم نسبت به سایر استان‌ها زیادتر باشد.

درویشی به کارهای پلیس در عرصه مبارزه با مواد مخدر پرداخت و ابراز کرد: کشفیات پلیس شهر قم در سال گذشته نسبت به سال ۹۵، رشد ۱۴ درصدی داشته هست، علاوه بر این در راستای برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر ۲۰۰ طرح پاک‌سازی محلات در سطح شهر قم اجراشده هست.

وی گفته بود: پلیس شهر قم در راستای کشف جرائم فضای سایبری ۷۶ درصد رشد داشته و علاوه بر این در راستای بازداشت اراذل‌واوباش با رشد ۲۱ درصدی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ رو به رو بوده هست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهر قم از رشد ۲۱ درصدی کشف کالای قاچاق در سال گذشته اطلاع داد و اضافه کرد: لوازم ضد فرهنگی، لوازم‌خانگی و لوازم‌آرایشی بیشترین کالای قاچاق کشف‌شده در سال ۹۶ در استان شهر قم بودند.

درویشی با بیان اینکه ۶۵ درصد از تصادفات فوتی شهری شهر قم ذی ربط به موتورسیکلت‌سواران هست، اضافه کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی جزء اولویت‌های پلیس شهر قم هست که در این زمینه شاهد کاهش ۴۰ درصدی مفاسد اقتصادی طی پنج سال گذشته در شهر قم هستیم.