مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: حوزه‌های علمیه نیز در کنار مردم شریف و جوانان رشید برعزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

به گزارش شهرکریمه در پیام آیت الله اعرافی آمده است: باردیگر ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد. شرکت همه آحاد ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط ویژه منطقه و جهان و ایران از حساسیت بیشتری برخوردار است و بر اساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید یک تکلیف شرعی، عقلی، انقلابی و ملی است و در تحکیم ارکان نظام اسلامی و مأیوس کردن بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: بی‌گمان ملت بیدار و هوشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نخواهد کرد  و به یاری خداوند متعال در روز جمعه برای خلق حماسه ای دیگر، حضوری شکوهمند و آگاهانه پای صندوق‌های رای خواهند داشت و عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می‌گذارند. روشن است رمز پیروزی انقلاب، سرافرازی نظام اسلامی و پیشرفت کشور، اتحاد و همدلی و حضور جدی مردم در صحنه و ولایت مداری آنها است و حوزه‌های علمیه نیز در کنار مردم شریف و جوانان رشید برعزم خویش در همراهی مردم و شرکت در انتخابات استوار خواهد بود.

در این پیام اضافه شده است: امید آنکه در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده همه ایرانیان و علاقه‌مندان به مجد و عظمت و امنیت ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند و اخلاق‌مدار که امید دشمنان را مبدل به یأس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ مردم‌سالاری دینی و شکوفائی هویت اسلامی از خود به ثبت برسانند.