نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به وعده رئیس جمهور در ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، ابراز کرد: برای استان قم ۶۳ هزار واحد اختصاص داده شده که از آن، ۳هزار و ۶۵۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم، با بیان اینکه مسئله مسکن برای محرومین در جامعه یکی از مصادیق خیرات است که در قرآن کریم به آن اشاره شده، گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی و اولیه هر انسان و خانواده است و به همین خاطر یکی از دغدغه‌های اصلی امام راحل مسئله مسکن برای اقشار کم‌درآمد جامعه بود.

 

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم و حکیمانه امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب، افتتاح شماره حساب ۱۰۰ برای ساختن مسکن محرومین بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به اینکه ساخت مسکن محرومین و آبادی روستاها مهمترین وظیفه این بنیاد است، عنوان کرد: امروز بنیاد مسکن در ساخت مسکن پیشرو و دارای تجربه بسیار سنگین است که در زمینه ساخت مسکن محرومین گامهای بلندی برداشته است.

 

وی اعلام کرد: هزار واحد در استان قم برای مسکن محرومین اختصاص یافته بود که ۷۰۰ واحد آن در سال‌های گذشته تکمیل و تحویل محرومین داده و ۳۰۰ واحد نیز در حال تکمیل است.

میرعمادی با اشاره به وعده رئیس جمهور در ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: برای استان قم ۶۳ هزار واحد مسکن اختصاص داده شده که سه هزار و ۶۵۰ واحد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حال ساخت است.

 

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های مهم برای ایجاد امید در کشور، ساخت مسکن است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ظرفیت بسیار مهم برای کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با بیان اینکه امروز خانواده‌هایی هستند که دارای ۲ یا ۳ معلول اند اما مسکن ندارند، خاطرنشان کرد: ۷۰ خانواده از خانواده‌های معلول و محروم در قم، پرنده‌هایشان تکمیل شده که نیازمند به کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه