[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد طاهر القادری، بانی و رئیس حرکت مؤسسه «منهاج القرآن» به مناسبت چهل و یکمین سالروز تأسیس این سازمان مردم نهاد، طی بیانیه‌ای گفت: به لطف خداوند و خاک‌پای حضرت رسول اکرم (ص) حرکت منهاج القرآن در عرصه خدمت به دین و انسانیت در چهار دهه نقطه‌های عطف زیادی را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد طاهر القادری، بانی و رئیس حرکت مؤسسه «منهاج القرآن» به مناسبت چهل و یکمین سالروز تأسیس این سازمان مردم نهاد، طی بیانیه‌ای گفت: به لطف خداوند و خاک‌پای حضرت رسول اکرم (ص) حرکت منهاج القرآن در عرصه خدمت به دین و انسانیت در چهار دهه نقطه‌های عطف زیادی را پشت سر گذرانده است. الحمدالله حرکت منهاج القرآن برای آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان در سراسر جهان، مراکز نمونه‌ای تأسیس کرده و صدها هزار نفر از آن بهره‌مند می‌شوند. حرکت منهاج القرآن علیه افراطی‌گری، رفتارهای خشونت‌آمیز و تفکر تکفیری تلاش‌های شبانه‌روزی، عملی، فکری و آموزشی انجام داده است.

طاهر القادری پژوهشگر دینی، اسلام شناس، فعال در حوزه وحدت بین المسلمین و وحدت ین ادیان، متفکر و رئیس مؤسسه بین‌المللی منهاج القرآن است. وی بیش از ده‌ها کتاب در حوزه‌های اسلام شناسی و بویژه کتاب هفت جلدی دایره المعارف قرآن را به رشته تحریر درآورده است.

این مؤسسه هزاران دبستان، دبیرستان، دانشگاه، کالج و مراکز دینی را در پاکستان و سراسر جهان اداره و مدیریت می‌کند که در آن بر اتحاد بین مذاهب اسلامی تاکید می‌شود. آشنایی مسلمانان و غیر مسلمانان به جایگاه رفیع اهل بیت (ع) هدف مهم دیگر سازمان منهاج القرآن است.

[ad_2]

منبع