[ad_1] ‌به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سید مرتضی حیدری صبح چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم گفت: با تداوم فعالیت قرارگاه طرح محله محور شهید سلیمانی، این طرح با محوریت مراکز سلامت و پایگاه‌های بسیج همچنان فعال و به انجام وظیفه مشغول است. فرماندار شهرستان قم افزود: […]

[ad_1]

‌به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سید مرتضی حیدری صبح چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم گفت: با تداوم فعالیت قرارگاه طرح محله محور شهید سلیمانی، این طرح با محوریت مراکز سلامت و پایگاه‌های بسیج همچنان فعال و به انجام وظیفه مشغول است.

فرماندار شهرستان قم افزود: البته نیاز به یادآوری است که مراکز بهداشت و سلامت به عنوان خط مقدم پیشگیری از کرونا، انتظاراتی از مسؤولان و مدیران دارند و باید نیازمندی‌های آنان برطرف شود.

حیدری با بیان اینکه باید گفت در حدود یک سال مبارزه کشور با کرونا، کادر درمان غالباً مورد تشویق قرار گرفته است، ادامه داد: کادر بهداشت و سلامت کمتر مورد محبت، تقدیر و تشویق بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این تشویق‌ها باید به نیروهای فعال بسیج هم توجه شود، گفت: تقدیر از این عزیزان و تشویق آنان قطعاً روحیه بخش است و آنان را در تداوم بهتر طرح یاری می‌کند.

حیدری با بیان اینکه ایام تعطیلات نوروزی در پیش است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که رفت و آمد ها و مسافرت‌ها می‌تواند بیشترین آسیب کرونایی را به قم وارد کند، بنابراین نیازمند اعلام موضع شفاف مدیریت استان در این موضوع هستیم، همچنان که برخی دیگر از استان‌ها هم به صراحت اعلام کرده‌اند که پذیرای میهمانان نوروزی نخواهند بود.

فرماندار شهرستان قم سپس به اهمیت الگو بودن قم برای سایر شهرها توجه داد و گفت: متأسفانه در مراسم چهارشنبه سوری امسال شاهد صحنه‌هایی در قم بودیم که شایسته این شهر نیست؛ ضمن آنکه انتظار می‌رود تا در مسائلی مانند این موضوع، شاهد نقش آفرینی بزرگان اقوام ساکن در قم باشیم.

[ad_2]