یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید در چارچوب تعهد انقلابی و ایمانی خود حرکت کند، گفت: حرکت در این چارچوب تحقق اهداف نظام اسلامی را به دنبال دارد. به گزارش شهرکریمه ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر […]

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید در چارچوب تعهد انقلابی و ایمانی خود حرکت کند، گفت: حرکت در این چارچوب تحقق اهداف نظام اسلامی را به دنبال دارد.

به گزارش شهرکریمه ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از بازوان پر قدرت نظام اسلامی است، اظهار کرد: این ارگان برای تامین امنیت مردم در تمام ساعات شبانه روز درحال فعالیت است، به همین علت رسالت‌های سنگینی بر عهده نیروهای انتظامی گذاشته شده است.

وی امنیت جامعه اسلامی را مطلوب خواند و افزود:‌ مردم انتظارات بسیاری نسبت به نیروی انتظامی دارند که گاهی این انتظارات از توان نیروی انتظامی بیشتر است؛ تامین امنیت و تسهیل تردد زائران عتبات و عالیات اقدام ساده‌ای نیست.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید در چارچوب تعهد انقلابی و ایمانی خود حرکت کند، مطرح کرد: حرکت در این چارچوب تحقق اهداف نظام اسلامی را به دنبال دارد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه دعای مردم جامعه اسلامی نیروی انتظامی را به سمت موفقیت‌ها هدایت می‌کند، عنوان کرد: طی سال‌های اخیر این نیرو  توانسته به جایگاه‌های مطلوب‌تری نسبت به گذشته برسد، اما امیدواریم با گذشت زمان این دستاوردها به صورت گسترده افزایش یابد.

وی در پایان از عملکرد مطلوب پلیس در استان قم یاد کرد و گفت: امیدواریم با اهتمام نیروهای مختلف نظامی و انتظامی بتوانیم در راستای حفظ نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم تلاش‌های لازم را انجام دهیم.