به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ بیست و دومین یادواره روستای شهدای ورجان در شهر قم با حضور حجت الاسلام ذوالنور و امیر آبادی فراهانی نماینده های مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی  پنجشنبه شب (۱۷ آبان) ، مسئولین و مردم این روستا برگزار گردید.   حجت […]

نباید دستخوش جنگ تبلیغاتی دشمن شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛ ؛ بیست و دومین یادواره روستای شهدای ورجان در شهر قم با حضور حجت الاسلام ذوالنور و امیر آبادی فراهانی نماینده های مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی  پنجشنبه شب (۱۷ آبان) ، مسئولین و مردم این روستا برگزار گردید.

  حجت الاسلام ذوالنور،نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: دشمنان با دو هدف در زمینه ضربه وارد کردن به نظام اسلامی ایران در زمان جنگ وارد گردیده و کوشیدند تا به اغراض شوم خود برسند که هیچ گاه موفق نشدند.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: برای این نظام و انقلاب هزینه های بسیاری داده شده که شهدا و رشادت های آنان باعث شد تا دشمنان علی رغم اینکه حمایت کشورهای دنیا را داشتند، به نتیجه نرسند.

وی به رشادت های شهدای مدافع حرم اشاره نمود و اظهار کرد: بعضی بیان می کنند که به چه سبب باید جوانان ما در سوریه بجنگند، در حالتی که این سخن های دشمن هست و جمهوری اسلامی با این تدبیر مرز و خاکریز جنگ خود را از کشور دور کرد، وگرنه باید امروز در داخل کشور با دشمن می مبارزه کردیم.

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود:در شرایط کنونی که دشمن تمام توان خود را علیه ما به کار گرفته هست نباید دستخوش جنگ تبلیغاتی دشمن شویم امروز ما در جنگ تبلیغاتی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمن هستیم و امروز دنیا می داند که اگر ولایت فقیه را نشانه بگیرد، به اغراض خود خواهد رسید و به همین علت دست به این کار می زند و اگر ولایت فقیه در این کشور نبود، دولت ها یا از طریق تکریم، یا تهدید و یا هر مبحث دیگر از مسیر دور شده بودند

وی تصریح نمود: امروز اگر سران سه قوه بخواهند گزارشی به مردم و مقام معظم رهبری بدهند، آیا توان دارند گزارشی بدهند که باعث دفاع و سرافرازی باشد یا اینکه باید عرق شرم بریزند؟

..

نماینده مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولانی که لوکس گرایی می کنند اظهار کرد: مسئولی که دستخوش زرق و برق لوکس گرایی شده هست، توان ندارد درد مردم را فهم کند و این مسائل ربطی به تحریم ها ندارد و همه مشکلات به سبب عدم مدیریت هست.

وی تصریح نمود: نه صادر کردن نفت قطع شده هست و نه مسائل ارزی کشور دچار مشکل شده هست، پس به چه سبب شاهد این ظرفیت از کاهش اعتبار پول کشور هستیم و آیا بجز بی عرضگی مسئولین میتوان نام این مبحث را چیز دیگری گذاشت؟

انتهاء پیام/ش

برپایی یادواره شهدای روستای ورجان شهر قم