[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قم که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد با بیان اینکه به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات نزدیک می‌شویم، گفت: این انتخابات فرصتی برای هم‌افزایی و پایداری نظام است و ما که از کشورهای پیشرفته انتخابات آزادتری […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قم که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد با بیان اینکه به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات نزدیک می‌شویم، گفت: این انتخابات فرصتی برای هم‌افزایی و پایداری نظام است و ما که از کشورهای پیشرفته انتخابات آزادتری داریم باید مشارکت مردم حداکثر باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم در انتخابات امسال هم حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند و مهم نیست چه کسی اکثریت آرا را به دست آورد مهم این است که فردی صالح و شایسته انتخاب شود.

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط در بین دولت‌های گذشته قرار دارد و سخت‌ترین دوره مدیریتی را پشت سر می‌گذراند، باید همه در کنار هم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

باید ید واحده باشیم

وی افزود: در زمانی در ۸ سال دفاع مقدس در شرایط سخت وحدت و انسجام داشتیم، اکنون این وحدت کم شده درحالی که باید ید واحده باشیم.

سلیمان پور به افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باید زودتر از این‌ها اجرا می‌شد چرا که در زمینه بنزین مدیریت نداریم.

وی اظهار داشت: با این طرح در زمینه بنزین مدیریت و عدالت اجتماعی هم برقرار می‌شود و عایدات آن به دهک‌های پایین پرداخت می‌شود در حالی یارانه بنزین بیشتر به ۳ دهک ثروتمند تعلق داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: این طراحی با هدف جراحی و ساماندهی اقتصاد اجرا شد و دستگاه‌های اجرایی و اتحادیه‌ها در قم باید بر بازار و خدمات و نحوه عرضه کالاها نظارت دقیق داشته باشند.

وی در پایان گفت: از مردم قم که مورد تحریک دشمن قرار نگرفتند تشکر کنیم.

[ad_2]