به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مردمی «بصیرت فاطمی» ویژه ایام فاطمیه که در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مردمی و جهادی در مناطق به ظاهر محروم ولی در حقیقت غنی از جهت دینی و فرهنگی، فعالیت‌های بسیار زیبا و موثر داشته اند که طبق فرموده مقام معظم رهبری این جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر یا همان جهاد تبیین از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است افزود: جهاد تبیین برای روشن کردن حقایق اجتماعی و فرهنگی و بصیرت سیاسی با برنامه‌ریزی های خوب و جذاب است که با مشارکت و حرکت مردمی موثر می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اینکه قرآن کریم خطاب به مسلمانان صدر اسلام هشدار خطر ریزش را می‌دهد، گفت: ضعف بصیرت و آگاهی باعث این شده که امروز کسانی از حق و حقیقت روی‌گردان شوند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به شهر قم نگران هستند، اعلام کرد: دشمنان در قم مشغول فعالیت های فرهنگی هستند که سبک زندگی مردم را به سمت اهداف خود تغییر دهند و جوانان مومن و جهادگر باید هوشیارانه عمل کنند.

نمایشگاه مردمی کوچه‌های بنی هاشم با عنوان «بصیرت فاطمی» به مدت ۱۵ شب تا هفدهم دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) میدان نبوت نیروگاه میزبان شهروندان و زائران است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع