×
×

نگاهی از نزدیک به G6؛ زیباترین و کاملترین گوشی تولید شده توسط LG

  • کد نوشته: 4316
  • پیش از این صحبتهای زیادی راجع به این گوشی هوشمند وجود داشت آنقدر که تقریبا هیچ ناگفته ای را برای ما باقی نگذاشته بود. دیروز LG در کنفرانس MWC 2017 پیش از همه از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. اکنون این شرکت G6 را به صورت رسمی معرفی کرده و درباره ی مشخصات و جزیات دسترسی به این گوشی صحبت کرد.

    نگاهی از نزدیک به G6؛ زیباترین و کاملترین گوشی تولید شده توسط LG
  • این گوشی از مدل قبلی خود فشرده تر است و طبق گفته های شرکت تمرکز آنها بر روی صفحه نمایش بزرگتر بوده است نه گوشی بزرگتر.

    G6 با قابلیت های هیجان انگیز

    در کنگره MWC سال ۲۰۱۷ در بارسلون اسپانیا, شرکت ال جی از این گوشی قدرتمند که جایگزین گوشی سال قبل G5 است پرده برداری کرد. ویژگی های شناخته شده ی کنونی این دستگاه شامل صفحه نمایش فول ویژن (QHD+) با نسبت ابعاد غیر معمول ۱۸٫۹به همراه فناوری دالبی ویژن میباشد. شرکت ال جی به پشتیبانی محتویات سرگرم کننده گوگل پلی استور از نسبت ابعاد ۱۸٫۹ توجه کرده و همچنین گزینه ای با نام zoom mode را برای برنامه هایی که از این ابعاد پشتیبانی نمیکنند ایجاد کرده است.

    علاوه بر وضوح تصویر این نمایشگر بدون حاشیه کناری که قادر است تصاویری با نسبت ۱۸ به ۹ را ارائه کند، ال جی قصد دارد از فناوری جدید لمسی خود هم در آن استفاده کند.

    دوربین G6 ارزشش را دارد!

    این شرکت به قابلیت استثنایی دوربین G6 میبالد زیرا از لنزهایی با زاویه ی پهن (wide-angle lenses) و پردازنده ی اسپندارگون استفاده کرده که این پردازنده را ۴ گیگا بایت رم همراهی میکند. از دیگر ویژگی های این گوشی بدنه ی آلومینیومی, سیستم صوتی با کیفیت Quad DAC (تبدیل دیجیتال به آنالوگ) ,حسگر اثر انگشت میباشد. همچنین این گوشی فناوری heat dissipation (که از داغ شدن دستگاه جلوگیری میکند) را داراست. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷ نوقا بوده و همچنین نخستین گوشی هوشمندی است که از دستیار گوگل اسیستنت بهره میبرد.

    شرکت LG مشتریان خود را از جهت ایمنی و حفظ کیفیت مطمئن کرده چرا که توسعه ی گوشی های هوشمند برای شرکت ال جی در اولویت است. هرچند که خدمات مختلف این گوشی در بازارهای مختلف انحصاری است. سیستم صوتی Quad DAC و حافظه ی متغیر ۶۴ گیگا بایتی مختص کره ی جنوبی و چند کشور آسیایی است در حالیکه شارژ بی سیم مختص کشور آمریکا ست.

    این گوشی از مدل قبلی خود فشرده تر است و طبق گفته های شرکت تمرکز آنها بر روی صفحه نمایش بزرگتر بوده است نه گوشی بزرگتر.

    ابعاد فیزیکی این گوشی *۶۱٫۹*۷٫۹۱۴٫۹ میباشد و وزنی معادل ۱۶۳ گرم دارد. جی ۶ به زودی در سه رنگ مختلف (نقره ای-سفید و مشکی ) در کشورهایی چون کره ی جنوبی در دسترس خواهند بود اما تا آوریل ۲۰۱۷ این گوشی وارد بازار آمریکا نمیشود. با اینکه از جزییات قیمت این گوشی سخنی به میان نیامده اما طرفداران این شرکت ۲۰۰ دلار ارزش بابت اپ های دستگاه و بازی های چون Temple Run 2, Crossy Road قائل هستند.

    به عقیده ما این گوشی در حال حاضر زیباترین و کاملترین نمونه تلفن هوشمندی است که توسط LG ساخته شده و باید دید اقبال این تلفن هوشمند در بازار تلفن های همراه چگونه خواهد بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.