استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات همه ی مسئولان استان به مسافرین و زائرین، بر ضرورت تلاش برای جلب رضایتمندی مردم در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش شهرکریمه سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه با کارکنان معاونت امور زائرین استانداری و اعضای کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، طی سخنانی از تلاش همه ی مسئولان این ستاد برای خدمات رسانی به مردم و مسافرین قدردانی کرد.
استاندار قم با بیان اینکه نگاه بخشی در سطح کشور و استان اثر وضعی خود را می گذارد اظهار داشت: این مسئله موجب می شود تا از منابعی که بایستی صرف رفاه مردم شود به صورت صحیح بهره برداری نشود.
نماینده عالی دولت در استان اولویت بندی منافع ملی بر منافع گروهی را به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرارد اد و تصریح کرد: هم افزایی و همسویی می تواند ما را با کمترین هزینه به بهره وری مورد انتظار برساند.
صادقی ارتقاء بهره وری در همه ی عرصه ها را به عنوان یک اصل بسیار مهم مورد تاکید قرار داد و گفت: عصاره ی اقتصاد مقاومتی نیز افزایش بهره وری است.
وی با بیان اینکه بالا بودن هزینه های طرح های مختلف از جمله اقتصادی، عمرانی و فرهنگی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در صورت اصلاح نگاه و نگرش مدیریتی و حاکمیت نگاه بهره ور شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.
استاندار قم نام گذاری سال جاری به نام “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” از سوی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان دولتی بایستی تلاش مضاعف در راستای رشد تولید داخلی و اشتغال در سطح استان داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: طی حدود دو سال اخیر تلاش کرده ایم تا هم افزایی و هماهنگی را در سطح استان ایجاد کنیم و امیدواریم نتیجه ی عملی مشارکت مسئولین بهبود شرایط استان و ارتقاء سطح زندگی مردم در حوزه های مختلف شود.
استاندار قم با اشاره به دیدار روز گذشته خود با برخی مددجویان کمیته امداد ادامه داد: اوضاع بعضی محرومین در جامعه در شان نظام اسلامی نیست.