×
×

هجوم سایبری آمریکا به ایران شکست خورد

  • کد نوشته: 21354
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، غلامرضا جلالی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر بحث پدافند غیرعامل تاکید دارند و آن را از دولت و نیروهای مسلح پیگیری می‌کنند. وی ادامه داد: امسال […]

    هجوم سایبری آمریکا به ایران شکست خورد
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، غلامرضا جلالی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر بحث پدافند غیرعامل تاکید دارند و آن را از دولت و نیروهای مسلح پیگیری می‌کنند.

    وی ادامه داد: امسال در مواجهه مستقیم با آمریکا قرار گرفتیم و مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کردند که آمادگی‌ها در زمینه پدافند غیرعامل بیشتر شود.

    رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: دشمن به دنبال استمرار فشار همه جانبه و حداکثری به کشورمان است، تهدید دشمن علیه ایران به صورت ترکیبی است.

    جلالی اراده نظامی ایران را شجاعانه دانست و تصریح کرد: پاسخ کشورمان به پهپاد آمریکایی نشان داد که توانمندی پدافند هوایی ایران بالا است، این اتفاق بر روی طرح‌های نظامی آمریکا تاثیر گذاشت، این کشور تصور می‌کرد که ایران قابلیت هدف قرار دادن هواپیماها را در ارتفاعات بالا ندارد، تصوری که غلط بود.

    وی ادامه داد: سرنگونی پهپاد آمریکایی پیروزی سیاسی بزرگ برای کشورمان به وجود آورد و موجب شد که امارات و عربستان عقب‌نشینی‌های سیاسی داشته باشند.

    رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: با وجود مشکلات اقتصادی شاهد ثبات اقتصادی و به حرکت درآمدن چرخ تولید در کشور هستیم، باید به دنبال استفاده از فرصت‌های تحریم باشیم، به عنوان مثال قرار است که بودجه سال آینده بودجه بدون وابستگی به نفت باشد که از برکات تحریم است و این مساله برگ برنده اقتصادی برای کشورمان به شمار می‌رود.

    جلالی با اشاره به تهدیدات دشمن علیه ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها پیش از این نمی‌گفتند که حملات سایبری به ایران انجام دادند، اما ترامپ در ماه‌های اخیر به صراحت اعلام کرد که آمریکا به ایران هجوم سایبری انجام داده است، هجومی که موفقیت نداشت.

    وی ادامه داد: ۱۲۰ رزمایش پدافندی در بخش‌های مختلف انجام دادیم تا اشکالات موجود در زمینه پدافند عامل را شناسایی کنیم، این رزمایش‌ها موجب شد که هجوم‌های سایبری آمریکا نتواند که تاثیری بر ایران داشته باشد، در حالی که آمریکا با هجوم سایبری برق ونزوئلا را به مدت دو ماه قطع کرد.

    رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: باید دفاع چند لایه در حوزه‌های مختلف در کشور شکل بگیرد، استان قم هاب دام منطقه است و به همین دلیل باید اولویت‌های پدافند زیستی در این استان جدی گرفته و قابلیت‌های پدافند زیستی در قم تقویت شود.

    جلالی با اشاره به طرح جامع مدیریت پدافند غیرعامل استان قم خاطرنشان کرد: تدوین این طرح اهمیت زیادی دارد و باید همه دستگاه‌ها برای تدوین آن کمک کنند.

    انتهای پیام/۷۸۰۰۴*۴۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.