یکی از اساتید مؤسسه امام خمینی (ره) قم اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی ایران است و ما در جریان جنگ اوکراین شاهد جهت‌گیری‌های متضاد آنها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدناصر سقای بی‌ریا صبح امروز در همایش جهاد تبیین که در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام راحل در گفت‌وگو با مردم ابراز کرد: مقام معظم رهبری که به طور منظم هرسال در مناسبت‌های مختلف سخنانی را بیان می‌کنند، روشن ترین، محکم ترین، منطقی ترین و منطبق ترین با مسائل دینی، اجتماعی و سیاسی است.

 

وی با اشاره به اینکه کلام رهبر معظم انقلاب حتی برای خود مردم ما نیاز به تبیین و تشریح است، اضافه کرد: چون خیلی از مردم فرصت نمی‌کنند سخنان رهبری را گوش دهند، پس باید به شیوه‌های مختلف مواد اصلی تبدیل به نیاز جامعه با سلایق متفاوت برای مردم ارائه شود.

 

سقای بی‌ریا تصریح کرد: دشمنان ما با ترفندها و هزینه‌های زیادی که می‌کنند، هدفشان وارونه جلوه دادن حقایق جمهوری اسلامی ایران است که نمونه بارز آن نیز جریان جنگ اوکراین است که چقدر متضاد صحبت و جهت‌گیری می‌کنند و بهترین کار در مقابله با آنها جهاد تبیین است.

 

وی تاکید کرد: چون جمهوری اسلامی متکی به مردم است، همه ما موظف هستیم که برای خانواده، اقوام، آشنایان و دوستان خود تبیین کنیم و دست از این جهاد کبیر برنداریم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه