به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،آیت‌الله حسینی بوشهری،نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم صبح پنجشنبه در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم و علمای بلاد در پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت اجتماع علما گفت: تبادل نظر در مورد مسائل با […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،آیت‌الله حسینی بوشهری،نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم صبح پنجشنبه در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم و علمای بلاد در پژوهشکده علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت اجتماع علما گفت: تبادل نظر در مورد مسائل با اهمیت جامعه اسلامی جزء امور رایج در اجتماعات علما بوده و اصل چنین اجتماعاتی بسیار با اهمیت هست.

وی دنبال کرد: در آستانه چهلمین سالگرد برتری انقلاب اسلامی با توجه به مسئله های روز عنوان راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی برای یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم و علمای بلاد انتخاب شد، البته صیانت به معنای محافظت موجود نیست، لکن انقلاب ذاتا حالت پیش روندگی دارد و احتیاج به حرکت پرشتاب داریم تا به اغراض انقلاب اسلامی برسیم.

نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم اضافه کرد: دشمن تمام قد کوشش می‌کند تا در مسیر انقلاب اسلامی مانع ایجاد کند، هدف دشمن براندازی نظام اسلامی هست و در این راستا برای مقابله مردم با این نظام کوشش می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری سرخوردگی مردم از اغراض نظام اسلامی را جزء تهدیدات انقلاب اسلامی دانست و تصریح نمود: اگر مردم احساس کنند که به اغراض نظام اسلامی نرسیدیم، دچار سرخوردگی می‌شوند، راهکار مقابله با این تهدیدات روشنگری توسط روحانیت هست.

وی دنبال کرد: فاصله گرفتن مردم از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحت تاثیر قرار گرفتن نسل جوان از فرهنگ خارجی جزء تهدیدات انقلاب اسلامی هست و در این شرایط باید در پی تحکیم باورهای اسلامی در میان مردم باشیم.

نایب ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم اضافه کرد:روحانیت باید مثل دیده بان در نقاط متفاوت کشور عمل کند تا فرهنگ کشورمان ضربه نخورد، علاوه بر این باید در پی محافظت شور و نشاط انقلابی در میان مردم باشیم و برای تداوم خط امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در جامعه کوشش کنیم.

وی افزود: یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم و علمای بلاد سه کمیسیون داشت و مصوبات این کمیسیون‌ها توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم پیگیری می‌شود.