تصادفی نیست که چنین تجمعاتی در نقاط مختلف همچون اصفهان، قم، شهرکرد، یزد، تهران ، مشهد وغیره از ناحیه به اصطلاح همراهان نظام و انقلاب تهیه و تدارک می شود.

به گزارش پایگاه خبری فرذهنگی شهرکریمه جریان سازی و تجمعات مربوط به آب در استان های اصفهان ، یزد، خوزستان و ایضا حمایت مثلا مردمی سایر استان ها همچون مشهد و احیانا شهرهای دیگر در روزهای آینده به سبک و سیاق تظاهرات انقلاب اسلامی و همچنین تجمعات معترضان خودداری از تزریق واکسن در آستانه مذاکرات برجام بطور قطع و یقین در راستای ایجاد ترس، تزلزل و وحشت از پشت جبهه در بین اعضای میز خودی و کوتاه آمدن در برخورد مقتدرانه با امریکا و غرب تمامیت خواه است.

تصادفی نیست که چنین تجمعاتی در نقاط مختلف همچون اصفهان، قم، شهرکرد، یزد، تهران ، مشهد وغیره از ناحیه به اصطلاح همراهان نظام و انقلاب تهیه و تدارک می شود.

هسته مرکزی پنهان این تجمعات در ارتباط کامل با دشمنان استقلال این کشور هستند. همه پروپاگاندایی هم که در صدا و سیما و داخل و در فضای مجازی به راه افتاده به نوعی از طرف دیگر پشت بام افتادن است.

اینکه رسانه های آن ور آب به ماجرای تنش اخیر اصفهان نپرداختند را در پرداختن صدا و سیمای خودمان ندانیم.

رسانه های دشمن،در تجمعات اخیر استراتژی جدیدشان این است که این موضوع را کاملا داخلی جلوه دهند و بگویند ما هیچ نقشی در آتش افروزی نداشتیم و مردم در مقابله با دولت و یا بفرمائید با نظام بر سر یک خواست منطقی و حق شرعی و قانونی بپا خواستند و آتش این خیزش به سایر نقاط کشور سرایت کرد. ضمنا گردانندگان و سردمداران نفوذی داخل نیز خود را مبرای از هرگونه حمایت و جهت دهی خارجی نشان داده اند.

در ماجرای درس آموز صفین، تظاهرات اشعث ها و اهالی صفین در آستانه پیروزی سرنوشت ساز و ضربات نهایی شمشیر مالک اشتر اشعثیون با سردادن شعار قرآنی ” لا حکم الا لله” انشقاق و چند دستگی در میان جبهه خودی بوجود آوردند و با تهدید به قتل مولا علی علیه السلام و نشر اکاذیب زانوان سپاه را متزلزل کرده و از نبرد پیروز عدول و تن به سازش و تسلیم و حکمیت در برابر معاویه و عوامل داخل سپاه حق دادند و خوارج نهروان مولود نامبارک این ترفند امثال اشعث ها و نفوذی های معاویه در لشگر حق بود.

بهوش باشیم با رسیدن به سطح پوشش واکسیناسیون گسترده، یکپارچگی سه قوه و پیروزیهای پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن، ان شاءالله قدم های آخر و نهایی پیروزی بر جبهه دشمن و فرج نهایی نزدیک است .

با دسایس نفوذی های استکبار و دشمنان استقلال کشور سنگرهای فتح شده را از دست ندهیم که نتیجه ای جز ایرانستان و تجزیه کشور و تنها حکومت شیعی جهان را در پی نخواهد داشت.