به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در این مراسم با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های دانش آموزی در هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر و آموزش و پرورش به طور مستمر ارتباطات مناسب و مطلوبی […]

هفتمین دوره طرح ملی دادرس در شهر قم کلید خوردبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ محمد مصباحی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در این مراسم با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های دانش آموزی در هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر و آموزش و پرورش به طور مستمر ارتباطات مناسب و مطلوبی در زمینه اجرای برنامه های مشترک داشتند.
محمد مصباحی با تعریف کارکرد یک ساله طرح دادرس در شهر قم به فرمان العمل برپایی هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) اشاره نمود و اضافه کرد: امیدواریم با کوشش و همکاری مربیان سال کنونی هم بتوانیم ضمن تعلیم محصلین کیفیت بالاتری در  اجرای این طرح با حضور دادرسان توانمند تجربه کنید.
وی با اشاره به اینکه هلال احمر آمادگی پوشش همه مدرسه ها استان را در اجرا یاین طرح دارد، اظهار کرد: در سال گذشته، این مسابقات با همکاری تیم‌هایی از ۱۰۸ مدرسه در سطح استان و بخش ها برگزار گردید.
در ادامه این نشست، محمد احمدی، ریاست اداره تندرستی آموزش و پرورش استان شهر قم اظهار کرد: همکاری آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر ره آورد موفقیت های زیادی بویژه در فصل تابستان بوده هست.
  محمد احمدی در مراسم تقدیر از مربیان و همکاران آموزش و پرورش در حوزه برپایی ششمین دوره طرح ملی دادرس و بازنمایی هفتمین دوره طرح ملی دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) در شهر کهک عنوان نمود: تابستان پرشوری در زمینه برپایی طرح دادرس پشت سر گذاشتیم.
ریاست اداره تندرستی آموزش و پرورش استان شهر قم اضافه کرد: زیادی از اشخاص گمان می کنند در فصل تابستان فعالیتی در سطح مدرسه ها وجود ندارد در حالی که برنامه های بیشتری در حوزه فرهنگی و اجتماعی مخصوص محصلین برگزار می شود.
وی تصریح نمود: برنامه های وسیع ای را در حوزه اجرایی در تفاهم نامه ای بین جمعیت و آموزش و پرورش عملیاتی کردیم و توفیقات خوبی در سطح مدرسه ها و شهرستان به دست آمد.
احمدی گفته بود: اعزام محصلین دادرس به ششمین المپیاد کشوری یکی از موفقیت های خوبی در همکاری این دو نهاد محسوب می شود.
ریاست اداره تندرستی آموزش و پرورش استان شهر قم افزود: در بخش دخترهای تیم دادرسان مدرسه فرزانگان ناحیه ۴ به عنوان نماینده استان شهر قم موفق به اکتساب سه رده من جمله مقام اول در رشته پناهگیری، مقام سوم رشته بررسی مصدوم و CPR و مقام دوم رشته آتل بندی در بخش کلیدی گردید.

احمدی اضافه کرد: برآنیم در سال آینده با کوشش همکاران و دست اندرکاران در نواحی و منطقه های به سطح کشوری دست یافته و موفقیت های بیشتری را برای محصلین رقم بزنیم.

در انتهاء این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از تلاش های مسولان و مربیان همکار در برپایی ششمین دوره طرح ملی دادرس در شهر قم تقدیر گردید و رسمان هفتمین دوره این طرح کلید خورد.

انتهای پیام