×
×

هماهنگی مدیران استان فرصتی برای رشد و توسعه قم است

  • کد نوشته: 4884
  • شهردار قم با تقدیر از همراهی ارگان‌های نظارتی با شهرداری برای تقویت انسجام و هماهنگی در مدیریت شهری گفت: هماهنگی و همراهی که امروز شکل گرفته باید به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت شهر قم به کار گرفته شود.

    هماهنگی مدیران استان فرصتی برای رشد و توسعه قم است
  • به گزارش شهرکریمه سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در دیدار مدیران شهری با رئیس دادگستری استان قم، با اشاره به گزارشی از اقدامات شهرداری در سال ۹۵ اظهار کرد: شهرداری براساس برنامه پنج ساله بودجه دو هزار میلیارد تومانی را به شورا ارائه داد که با احتساب فاینانس مترو این بودجه قریب به ۴ هزار میلیارد تومان خواهد شد.

    شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم در مسیری قرار گرفته که در آینده بر محور نقشه راه حرکت خواهد کرد تا بتواند کمبودها و نیازمندی‌های شهر را برطرف کند.

    وی ضمن تقدیر از همراهی ارگان‌های نظارتی با شهرداری برای تقویت انسجام و هماهنگی در مدیریت شهری خاطرنشان کرد: هماهنگی و همراهی که امروز شکل گرفته باید به عنوان یک فرصت برای رشد و پیشرفت شهر قم به کار گرفته شود.

    شهردار قم با بیان اینکه مطالعات فاز اول و دوم پروژه باغ پرندگان انجام شده است اظهار کرد: این پروژه امسال اجرایی خواهد شد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه خواهیم بود.

    وی با تاکید بر اینکه تجهیزات لازم برای استقرار تله سیژ در قم خریداری شده است گفت: به زودی این مجموعه تفریحی نیز نصب و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

    سقائیان‌نژاد با اشاره به طرح‌های تفریحی و گردشگری آکواریوم شهری، تله کابین و… گفت: در سال ۹۵ بالغ بر ۳۳۰ هکتار فضای سبز در شهر قم توسعه پیدا کرد و ۴۵۰ هزار اصله درخت نیز کاشته شد.

    وی با تاکید بر اقدامات شهرداری قم در حوزه فضای سبز و توسعه بوستان‌ها گفت: برنامه ایمن‌سازی بوستان‌ها به طور کامل اجرایی شد و ۹۰ ست جدید بازی نیز برای بوستان‌ها خریداری شد.

    شهردار قم به ایمن‌سازی آبنماهای شهری اشاره کرد و گفت: اکثر آبنماهای شهر قم ایمن نبود و خاموش بودند که ایمن‌سازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

    وی به کلنگ‌زنی ۱۰ مجموعه فرهنگی و تفریحی در شهر قم اشاره کرد و گفت: امسال ردیف‌های بودجه‌ای برای کمک به مساجد، کانون‌های فرهنگی و اقدامات این بخش اختصاص داده‌ایم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.