تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با وجود اینکه دشمن در فضای مجازی توطئه‌های فراوانی داشته اما با وجود این توطئه‌ها زائرین به صورت گسترده‌ای در این مکان حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جشن‌های نیمه شعبان که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار کرد: نقش مردم در برگزاری مراسم نیمه شعبان بسیار حائز اهمیت است.

 وی با بیان اینکه هرساله حضور و مشارکت مردم بیشتر می‌شود، افزود: امشب یک هیئت از مسجد کوفه در مسجد مقدس جمکران حضور خواهند داشت که از اهمیت بالایی برخوردار است.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: توصیف این همه عشق در جامعه به صورت روز افزون قابل تفسیر نیست، بنابراین باید از این فضا برای ترویج اسلام ناب استفاده کرد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه دشمن در فضای مجازی توطئه‌های فراوانی مطرح کرده است اما با وجود این توطئه‌ها زائرین به صورت گسترده‌ای در این مکان حضور پیدا کرده‌اند.

رحیمی تاکید کرد: جای خوشحالی است که این هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های نظام برای خدمت رسانی به زائرین وجود دارد، همچنین باید از کارها و خدمات ارائه شده به زائرین یک جزوه و کتاب منتشر کرد که به عنوان یک الگو در جامعه ارائه شود