محمد خامه‌یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان شهر قم در گفت‌وگو با ایکنا از شهر قم، به منظور تعمیق و توسعه فرهنگ نماز زنگ نماز با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر توسط مدیر حوزه‌های عملیه سراسر کشور و امام جمعه شهر قم در مدرسه شاهد نجمیه به صدا درمی‌آید. مدیر ستاد اقامه نماز استان شهر […]

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید زنگ نماز در شهر قم به صدا در می‌آیدمحمد خامه‌یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان شهر قم در گفت‌وگو با ایکنا از شهر قم، به منظور تعمیق و توسعه فرهنگ نماز زنگ نماز با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر توسط مدیر حوزه‌های عملیه سراسر کشور و امام جمعه شهر قم در مدرسه شاهد نجمیه به صدا درمی‌آید.

مدیر ستاد اقامه نماز استان شهر قم با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای این طرح توسط آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز استان صورت می‌گیرد و قرار هست آیت‌الله علیرضا اعرافی، امام جمعه شهر قم در جمع دانش‌آموزان این واحد آموزشی حضور یابند و به اقامه نماز جماعت بپردازند.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح قرار هست هرچند وقت یک بار یکی از بزرگان حوزه و امامان جمعه در آموزشگاه‌های این شهر و در جمع دانش‌آموزان حضور یابند و به اقامه نماز بپردازند.

انتهای پیام