[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر یکشنبه در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم که در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار کرد: تقویت انقلاب امروز تقویت اسلام و تشیع و مکتب اهل بیت (ع) است. وی در ادامه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر یکشنبه در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم که در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، اظهار کرد: تقویت انقلاب امروز تقویت اسلام و تشیع و مکتب اهل بیت (ع) است.

وی در ادامه گفت: این تجمع این پیام را دارد که حوزه انقلابی بوده، انقلابی هست و تا آخر نیز این خط را ادامه خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان ابراز کرد: در این گام مقدس بزرگان، علما، اساتید و مراجع تقلید پیشگام هستند و حمایت همه جانبه خود را اعلام کردند تا این پیام عمیق اجرایی شود و این به معنای این است که دشمنان آرزوی انزوای حوزه از انقلاب و نظام را به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: معنای حضور در این اجتماع این است که این حرکت آغاز راه است و این پیام نقشه راه است، نقشه راهی که در گام دوم انقلاب باید اجرایی شود، اگر تبیین پیام مهم رهبری محدود به این تجمعات شود جفا به این پیام است و آنچه مهم است اجرایی شدن آن است و همه باید برای آن تلاش کنند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در همان ابتدای صدور پیام از سوی رهبری جامعه مدرسین کمیته‌ای برای پیگیری آن تشکیل داده است، گفت: از همه اساتید، روحانیون تقضا دارم پیشنهادات و راه حل‌های خود را برای اجرای هرچه بهتر این بیانیه به کمیته مربوطه اعلام کنند.

وی در ابتدای این مراسم از آیت الله مصباح یزدی قدردانی کرد و افزود: این عالم خود یک بهجت ناشناخته است و از خداوند می‌خواهیم سایه این بزرگان را همچنان بر سر ما مستدام بدارد.

این خبر تکمیل می‌شود….

[ad_2]

Source link