×
×

واکنش عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان به تورهای انتخاباتی برای برخی استادان حوزه

  • کد نوشته: 4479
  • عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با ابراز نگرانی از راه اندازی تورهای انتخاباتی برای برخی استادان حوزه از سوی دولتمردان، گفت: راه اندازی تورهای انتخاباتی از سوی دولتمردان در واقع یارگیری انتخاباتی است.

    واکنش عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان به تورهای انتخاباتی برای برخی استادان حوزه
  • به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با مقدمات لوازم و اهدافش در حقیقت ماهیت یک حرکت جهادی همه بعدی برای سامان بخشیدن به حرکت روبه رو رشد و با سرعت انقلاب اسلامی در مبدل شدن به تمدن اسلامی است.

    وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولتمردان باید به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند، و به جای حل صورت مسأله به دنبال امحاء صورت مسأله نباشند.

    حجت‌الاسلام رضوی مهری، بازدید استادان حوزه علمیه را از دستاوردها و پیشرفت های نظام، امری طبیعی دانست و در ادامه تصریح کرد: البته دستاوردهای نظام منحصر به یک دولت و به یک زمان محدود نمی شود؛ بلکه این دستاوردها نتایج سیاست های کلی نظام است و همه دولت ها در پیشرفت آن سهیم هستند؛ اما هرگز نمی تواند پاسخی برای مطالبات رهبر معظم انقلاب در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد.

    عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان طلاب با ابراز نگرانی از راه اندازی برخی تورهای انتخاباتی برای استادان حوزه علمیه از سوی دولتمردان، تصریح کرد: امروز راه اندازی تورهای انتخاباتی از سوی دولتمردان در واقع یارگیری انتخاباتی است که زود هنگام اقدام شده است.

    وی ابراز داشت: هم اینک حوزه علمیه نسبت به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به صورت جدی نگران است و دولتمردان بکوشند به جای راه اندازی تورهای انتخاباتی، به دنبال حل معیشت باشند و برای قشر آسیب پذیر اقدامی عملی انجام دهند.

    نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کوبیدن بر طبل دوقطبی کردن جامعه در واقع درجا زدن به جای پیشرفت است، اظهار داشت: بعضی از دولتمردان می کوشند به نحوی دوش خویش را در مقابله مطالبات رهبری مردم و نخبگان به ویژه در مسأله اقتصاد مقاومتی خالی کنند و به نحوی مسأله اقتصاد مقاومتی را ناکارآمد جلوه دهند.

    وی ضمن انتقاد از راه اندازی تورهای انتخاباتی دولت، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، دولت نباید تمام تلاش ها و سمت و سوی کاری خود را تبلیغاتی کند؛ گرچه رهبر معظم انقلاب در گذشته همه دولتمردان را از انجام این گونه رفتارها پرهیز داده اند؛ اما همچنان شاهد بی توجهی برخی مسئوولان نسبت به این امر مهم هستیم. دولت در آخرین روزهای مسؤولیت خویش بکوشد فعالیت های جامانده و نیازهای مردم به ویژه مسأله اقتصاد را مد نظر قرار دهد.

    حجت الاسلام رضوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ‌ آنچه امروز باید برای ما دغدغه جدی باشد، این است که چرا برخی افراد به جای حرکت در مسیر شاخص های چشم انداز نظام و عمل به طرح اقتصاد مقاومتی، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمنان بازی می کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.