مدیر ستاد اقامه نماز قم از وضعیت برخی نمازخانه‌های بین راهی استان ابراز نارضایتی کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید به این امر رسیدگی کنند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، محمد خامه‌یار که به همراه نمایندگان چند دستگاه نظارتی استان از مجتمع‌های بین راهی جاده قم‌ ـ سلفچگان […]

مدیر ستاد اقامه نماز قم از وضعیت برخی نمازخانه‌های بین راهی استان ابراز نارضایتی کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید به این امر رسیدگی کنند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، محمد خامه‌یار که به همراه نمایندگان چند دستگاه نظارتی استان از مجتمع‌های بین راهی جاده قم‌ ـ سلفچگان بازدید می‌کرد وضعیت برخی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در این محور را نامناسب دانست و اظهار کرد: همه توان خود را برای رسیدن به وضعیت مطلوب به‌کار خواهیم گرفت و توجه به نمازخانه‌ها باید اولویت اول و دغدغه اصلی مدیران مجتمع‌های بین راهی باشد.

وی خاطر نشان کرد: بازدیدهای میدانی هرازچندگاه با حضور کارشناسان ادارات و نهادهای مربوط صورت می‌گیرد و مشکلات موجود به مسؤولان این مجتمع‌ها به صورت کتبی تذکر داده می‌شود و در صورتی که این مشکلات برطرف نشود از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه مدیران بسیاری از مجتمع‌های بین‌راهی همکاری خوبی با کارگروه نظارت بر نمازخانه‌های استان دارند، اظهار کرد: امیدواریم با این همکاری بتوان همه مشکلات موجود را برطرف کرد.

بر اساس این گزارش بیش از ۱۲۰ مسجد و نمازخانه بین راهی در محورهای استان قم وجود دارد که هرازچندگاه مورد بازدید قرار می‌گیرد و به وضعیت آن رسیدگی می‌شود.