استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه جهاد تبیین را نقطه اصلی جنگ امروز ما با دشمنان است، اظهار کرد: یقیناً اجر و پاداش مجاهد در جهاد تبیین، کمتر از مجاهد در دفاع مقدس نیست؛ چون امروز دشمن اصل اسلام را نشانه گرفته است اما در دفاع مقدس خاک کشور ما را می‌خواستند بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع شب گذشته در نهمین شب از مراسم جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که توسط شورای هماهنگی اصول گرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه انتظار تحقق اهداف اصلی انقلاب اسلامی همانند انتظار ظهور امام زمان (عج) است و شرط آن فعالیت و جهاد می‌باشد، تصریح کرد: انسان منتظر کسی است که خودش و محیط اطرافش را برای ظهور آماده کرده و برطرف کننده موانع ظهور باشد.

 

وی عزتمند شدن مردم و کشور را دستاورد مهم انقلاب خواند و افزود: اولین و مهمترین مؤلفه‌ای که درمورد انسان مطرح هست، حریت و عزت نفس است که توسط انقلاب اسلامی ما آن را پس گرفتیم درحالی که در زمان پهلوی آمریکایی ها در ایران اختیار تام داشتند.

 

مهدوی ارفع عنوان کرد: کار انقلاب اسلامی و مردم کشور ایران، تحقق زمینه ظهور حضرت مهدی ارواحنا له الفداه و حکومت جهانی حق است. امروز امام زمان (عج) یار می‌خواهد، یاری که جلوی دشمنان همچون وهب در کربلای معلی بایستد و جانش را فدای دین و امام خویش کند.

 

وی همچنین ضمن بیان اینکه دشمن بر روی ذهن‌ها بصورت جنگ شناختی مشغول فعالیت است، گفت: گاهی اوقات انسان های داخلی و خود ما از روی دلسوزی جاهلانه اسباب جنگ شناختی می‌شوند که باعث می‌شود ذهن مردم برعلیه نظام حکومت اسلامی شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن امروز آخرین حربه‌ی حساب شده اش را بکار گرفته است، تاکید کرد: حربه‌ی دشمن، دمیدن در دروغ فوق‌العاده موثر به نام ناکارآمدی نظام انقلابی است؛ هشت سال فشاری که به مردم در دولت قبلی وارد شد، برنامه ای بود برای اینکه بگویند تفکر انقلابی نمی‌تواند حکومت داری کند.

 

وی اضافه کرد: این فشار دشمنان دارای چندین وجه است که اولین آن دروغی بسیار جذاب است که می‌گویند «دوران شاه و پهلوی خیلی بهتر بود» و سپس بدجلوه دادن و تیره جلوه دادن آینده انقلاب اسلامی است که با این حربه، مردم را می‌ترسانند.

 

وی «جهاد تبیین» را روش مقابله با این حربه‌ی حساب شده دشمن دانست و بیان کرد: باید همه‌ی جوانب علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه زمان پهلوی و پس از آن زمان انقلاب اسلامی را برای مردم روشن کنیم و تفاوت ها را صادقانه و شفاف بیان کرده و توجه داشته باشیم که «جهاد تبیین» وظیفه یکایک مردم است.

 

استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با عاقبت کسانی که جهاد تبیین می‌کنند، گفت: شخص مومن انقلابی که در این برهه زمانی تاریخ مشغول جهاد تبیین باشد، طبق فرموده خدای متعال در قرآن کریم (قیل ادخل الجنه) وارد بهشت خواهند شد.

 

وی در پایان جهاد تبیین را نقطه اصلی جنگ امروز خواند و ابراز کرد: یقیناً اجر و پاداش مجاهد در جهاد تبیین، کمتر از مجاهد در دفاع مقدس نیست؛ چون امروز دشمن اصل اسلام را نشانه گرفته است اما در دفاع مقدس خاک کشور ما را می‌خواستند بگیرند.

 

انتهای پیام/