فرمانده انتظامی استان قم گفت: پاشنه کلانتری‌ها بایستی بر مدار مسائل اخلاقی، معرفتی و بصیرتی باشد. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان قم که با حضور تمامی فرماندهان، معاونان، پلیس‌های تخصصی و روسای کوپ برگزار شد، گفت: پاشنه کلانتری‌ها باید بر مدار مسائل […]

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پاشنه کلانتری‌ها بایستی بر مدار مسائل اخلاقی، معرفتی و بصیرتی باشد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جلسه تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان قم که با حضور تمامی فرماندهان، معاونان، پلیس‌های تخصصی و روسای کوپ برگزار شد، گفت: پاشنه کلانتری‌ها باید بر مدار مسائل اخلاقی، معرفتی و بصیرتی باشد.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: شرط اول رضایت مردم است، خیلی از مشکلات ریشه‌اش در بصیرت، اخلاق و معرفت انسان است.

 مجتبایی تصریح کرد: کسی که وارد کلانتری می‌شود اگر با اخلاق خوب، روبرو شود چه بسا مشکلاتش را فراموش کند و حالش خوب شود و آن لطمه‌ای که به او وارد شده و بخاطر آن به کلانتری مراجعه کرده از نظر روانی قسمت اعظمی از آن ترمیم می‌شود و بار سنگین آن کم شود و درد او التیام پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: دوستان و روسای کمیته‌ها و کوپ‌ها کار را بصورت جدی دنبال کنند راهکارها باید موضوعیت داشته و قابل تحقق باشد و از حواشی پرهیز شود، ماموری که در کلانتری پاسخگوی مردم است باید بتواند به درستی با مردم حرف بزند، رفتار کند و احساس رضایتمندی را در شهروندان بالا ببرد.