رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) تا خرداد سال آینده آماده می شود و کل صحن نیز تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهرکریمه حسن پلارک  با اشاره به صحن حضرت زهرا (س) گفت: پیشرفت این پروژه بسیار خوب بوده و یک طبقه از قسمت زیارتی آن در اختیار زائران قرار گرفته و طبقه بالای آن نیز تا عید نوروز به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: تا خرداد ماه سال آینده بخش زیارتی صحن به طور کامل آماده می شود و بخش غیرزیارتی آن نیز تا پایان سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان داشت: برای عید نوروز تقریبا ۶ هزار متر به فضای کنونی حرم اضافه می شود.
پلارک درباره اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه صحن حضرت زهرا (س) بیان داشت: تا پایان پروژه به ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که البته این میزان تامین اعتبار شده است.
وی در همین زمینه تصریح کرد: صحن حضرت زهرا (س) بزرگ ترین پروژه مذهبی جهان  اسلام در حال حاضر به شمار می رود و از سوی دیگر در عراق و ایران پروژه عمرانی با این وسعت نداریم که حدود ۳۰۰ هزار مترمربع زیربنا داشته باشد، البته همه مهندسان،. کارمندان و کارگران این پروژه ایرانی هستند و هم اکنون حدود هزار و ۸۰۰ نفر از افرادمان در عراق مشغول انجام ابن پروژه هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطر نشان کرد: کل مصالح به کار رفته برای ساخت این صحن ایرانی است و به تعبیر آیت الله علم الهدی با ساخت صحن حضرت زهرا (س) امام علی از شرمندگی حضرت فاطمه (س) بیرون آمده است.