×
×

پخش داخلی شبکه جهانی هدهد به‌زودی شروع خواهد شد

  • کد نوشته: 5772
  • مدیر مجموعه شبکه‌های جهانی هدهد گفت: به‌زودی کودکان ایرانی می‌توانند شبکه هدهد فارسی را بدون استفاده از ماهواره تماشا کنند که یک موفقیت بزرگ برای سازمان رسانه‌ای صبا محسوب می‌شود.

    پخش داخلی شبکه جهانی هدهد به‌زودی شروع خواهد شد
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، احسان حلمی در مراسم هفتمین سالگرد تأسیس شبکه هدهد که در مجتمع آیت‌الله سیستانی برگزار شد، با اشاره به آیه ابلاغ قرآن کریم اظهار داشت : با عنایت از رهنمودهای این آیه شریفه کار رسانه‌های خود را شروع کردیم و امروز بعد از گذشت ۷ سال نتیجه کار موفقیت‌آمیز توصیف می‌شود.

    وی بابیان تأثیر عمیق ماه رمضان در جهت‌گیری‌های شبکه جهانی هدهد افزود: رمز موفقیت‌های مجموعه رسانه‌ای صبا معنویت برگرفته از رمضان بوده که شیوه‌های نوین و بدیعی را ایجاد و پیش برده است.

    مدیر سازمان رسانه‌ای صبا با اشاره به روند گسترش و افزایش دامنه فعالیت‌های شبکه‌های جهانی هدهد عنوان کرد : مدت کمی پس از آغاز به کار هدهد عربی، هدهد فارسی و پس‌ازآن نیز هدهد انگلیسی را راه‌اندازی کردیم که با وجود مشکلات فراوان با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

    حلمی با اشاره به استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان کشور از مجموعه برنامه‌های شبکه جهانی هدهد تأکید کرد : در آینده‌ای نه‌چندان دور پخش داخلی شبکه هدهد در کشور شروع خواهد شد و کودکان می‌توانند بدون استفاده از ماهواره شبکه هدهد را دریافت و تماشا کنند.

    مدیر مجموعه شبکه‌های جهانی هدهد خاطرنشان کرد: در بعد فعالیت‌های فرهنگی تعامل بسیار خوبی با سازمان رسانه‌ای حرم امام حسین (ع) برقرار کرده‌ایم و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز فعالیت‌های پررنگی را ایفا کرده‌ایم.

    مدیر سازمان رسانه‌ای صبا با اشاره به برنامه‌های ویژه شبکه جهانی هدهد در فاصله دو عید بزرگ فطر و عید غدیر خم بیان کرد: در طول این روزهای خجسته روزانه یک فیلم سینمایی و یک انیمیشن از بهترین‌های جهان از شبکه هدهد پخش خواهد شد.

    وی با اشاره به تولید برنامه‌های متنوع در دست‌ساخت و اجرا توسط شبکه جهانی هدهد تصریح کرد: درزمینهٔ تولید برنامه‌های جدید شاهد استقبال چشمگیری خواهیم بود همچنین پخش زنده شبکه هدهد در بستر اینترنت و عضویت بیش از ۱۵۰ هزار نفر کودک در درگاه این شبکه یکی دیگر از موفقیت‌های چشمگیر مجموعه رسانه‌ای صبا است.

    حلمی بابیان چشم‌انداز سازمان رسانه‌ای صبا برای سال آینده خاطرنشان کرد : برای سال آینده چشم‌انداز روشنی تدوین‌شده است که با اجرای آن تحولی عظیم در سازمان رسانه‌ای صبا و رسانه‌های شیعه به وجود خواهد آمد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.