×
×

پذیرش ۱۰۰ مقاله در کنفرانس آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع) – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 36074
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد باقر خزائیلی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین‌المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر» که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود گفت: طرح همایش در سال ۹۷ مصوب شده و ۱۵ پیش نشست تخصصی در این حوزه برگزار شده است. وی با اعلام […]

    پذیرش ۱۰۰ مقاله در کنفرانس آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع) – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محمد باقر خزائیلی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین‌المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر» که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود گفت: طرح همایش در سال ۹۷ مصوب شده و ۱۵ پیش نشست تخصصی در این حوزه برگزار شده است.

    وی با اعلام اینکه در مدت کوتاه فراخوان بیش از ۱۰۰ مقاله پذیرش که از این چکیده مقاله‌ها ۷۴ پذیرش شد گفت: از این تعداد ۳۰ اصل مقاله پذیرش شده و به چاپ رسیده و در سایت رسمی دبیرخانه بارگذاری هم شده است.

    دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر از انتشار ویژه نامه سیره پژوهشی با موضوع مربوط به کنفرانس خبر داد و گفت: خوشبختانه مجوزهای لازم و بین‌المللی برای کنفرانس دریافت شده است.

    در ادامه این نشست، معاون پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اعلام این خبر که مجوز دائمی تاسیس دبیرخانه همایش‌های بین‌المللی را دریافت کردیم گفت: برای سال ۹۹ ۴ همایش مهم بین‌المللی را برگزار خواهیم کرد.

    دکتر مجید کافی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای پژوهشی کنفرانس‌ها به صورت دقیق و ملموس دریافت شود گفت: معمولاً دستاوردهای پژوهشی به صورت مکتوب و شفاهی باید در اختیار پژوهشگران و دانش‌پذیران قرار بگیرد.

    وی با بیان اینکه هدف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه دستاوردهای پژوهشی خود به دیگران و دریافت تجربیات سایرین به ویژه اندیشمندان بین‌المللی است گفت: برای همین لازم است کنفرانس‌های بین‌المللی به هدف مهم و استراتژیک غنا بخشی به دستاوردهای نظری و محتوایی دست پیدا کنند.

    کافی با تاکید بر اینکه نباید صرف برگزاری یک کنفرانس را هدف غایی خود قرار دهیم گفت: خوشبختانه پژوهشگاه به تجربه مهم و بزرگ برگزاری همایش بین‌المللی در شرایط کرونا دست پیدا کرده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.