×
×

پرداخت سود با تسهیلات بالا مُسکن موقت تولیدکنندگان است

  • کد نوشته: 6128
  • رئیس اتحادیه صادرکنندگان قم با تأکید براینکه باید مسائل اصلی که سبب بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود بررسی و برای رفع آن اقدامات جدی صورت بگیرد، گفت: پرداخت سود با تسهیلات بالا مُسکن موقت تولیدکنندگان است.

    پرداخت سود با تسهیلات بالا مُسکن موقت تولیدکنندگان است
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، حسن آقاجانی با اشاره به اینکه گران تمام‌شدن هزینه تولید محصولات یکی از مهم‌ترین مشکلات بخش صنعت است اظهار داشت: این هزینه‌ها هرماه افزایش می‌یابد که برای حل این مشکل قوانین دست و پاگیری وجود دارد که برداشتن آن از توان استان خارج است.

    رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم بابیان اینکه دریافت چندباره ارزش‌افزوده از تولیدکننده‌ها نیز علت دیگر بالا رفتن هزینه تولید است تصریح کرد: سود بالای بانکی و هزینه‌های حمل‌ونقل از دیگر مشکلات تولیدکنندگان است البته در صورت انتقال با ناوگان ریلی این هزینه‌ها به‌مراتب کاهش می‌یابد.

    وی ادامه داد: در استان تلاش‌هایی برای کاهش هزینه‌ها صورت می‌گیرد اما همه این اقدامات مسکن موقت است و این بدترین راه کمک است چراکه تسهیلات با سود بالا موقت کمک می‌کند اما در بلندمدت آسیب‌های زیادی به همراه دارد.

    آقاجانی با تأکید بر اینکه باید مسائل اصلی که باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود بررسی و برای رفع آن اقدامات جدی صورت بگیرد خاطرنشان کرد: بهترین راه این است که کمیته‌ای با جدیت هزینه‌های اضافی را از پیش پای تولید بردارد تا بتوانیم از تعطیلی واحدها جلوگیری و به رونق تولید کمک کنیم.

    به گفته وی، در ترکیه اگر کارخانه‌ای با ۱۰۰۰ کارگر به قانونی اعتراض داشته باشند دولت آن قانون را معلق می‌کند و درصورتی‌که پیشنهاد صنعتگران موفق باشد قانون را تغییر می‌دهند از همین رو باید قوانین دست و پاگیر به‌صورت جدی موردبررسی قرار گیرند و از پیش پای تولیدکنندگان برداشته شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.