×
×

پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه درمان هستند

  • کد نوشته: 25638
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر امروز در مراسم روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: آن حضرت جایگاه ارزشمندی در واقعه کربلا داشتند که قبل از حرکت به […]

    پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجموعه درمان هستند
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر امروز در مراسم روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: آن حضرت جایگاه ارزشمندی در واقعه کربلا داشتند که قبل از حرکت به سمت کربلا و زمانی که بزرگان آن زمان نیز در ابهام بودند، حضرت زینب(س)، امام حسین(ع) را همراهی کردند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: بعد از آن ماجرا نیز حضرت زینب(س) در راستای تشریح این واقعه کوشیدند و اگر امروز شاهد هستیم که جریان کربلا در جای جای جهان در حال گسترش است، به برکت اقدام ارزشمند بانوی فداکار اسلام حضرت زینب کبری(س) است.

    وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت روز پرستار گفت: نامگذاری این روز به نام روز پرستار اقدام ارزشمند و مبارکی است و ما بر خود می بالیم و باید همگان نسبت به الگوگیری از حضرت زینب(س) اهتمام داشته باشیم.

    قدیر گفت: پرستاران نبض تپنده و نیروی محرکه مجوعه درمان هستند و اگر پرستار فعالیت خود را انجام ندهند، پروسه درمان ناقص می ماند.

    وی گفت: بار درمان بر دوش پرستاران است و ما قدردان زحمات پرستاران هستیم و جایگاه ارزشمند آنها را می دانیم و در تلاش هستیم در حد توانمان در راستای رفع مشکلات این قشر فرهیخته و فهیم و همچنین صبور و فداکار جامعه گام برداریم.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: امروزه نوع مدیریت در کشور، مدیریت بحران است و مسئولان در راستای رفع مشکلات برنامه ریزی کرده و تلاش می کنند.

    قدیر با بیان اینکه باید همگان دست به دست هم داده تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم گفت: جامعه پزشک و پرستار از یک خانواده هستند و در کنار یکدیگر می توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

    وی با تاکید بر بهره گیری از علم روز گفت: جامعه پرستاری باید خود را همواره به روز نگه داشته و از علم روز پرستاری بهره ببرد تا بتوانیم در سخت ترین شرایط مشکلات را برطرف کند.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.