×
×

پلمپ ۳ نانوایی متخلف در استان قم/ ۷۰۰ نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند

  • کد نوشته: 96133
  • معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از پلمب ۳ نانوایی در این استان که دارای تخلفات متعددی بودند خبر داد.

    پلمپ ۳ نانوایی متخلف در استان قم/ ۷۰۰ نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، احمدرضا سمیعی در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر قم طی گفت‌وگویی عنوان کرد: ۷صد نانوایی در سطح شهر قم مورد بازرسی قرار گرفتند که پس از نظارت‌های صورت گرفته به دلیل بروز تخلفات، ۱۲۰ پرونده در این خصوص تشکیل شد.

     

    وی اعلام کرد: در روزهای گذشته تعداد ۳ نانوایی که تخلفاتی داشتند توسط سازمان تعزیزات حکومتی استان قم پلمب شدند.

     

    معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اجرای طرح یارانه‌های جدید و تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف، اظهار کرد: از آنجا که توزیع آرد و ارائه نان به شهروندان از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ نظارت بر نانوایی‌های استان قم نیز جدی تر از گذشته دنبال شده و نظارت‌های مستمری از سه روز گذشته تاکنون توسط تیم‌های نظارتی آغاز و همچنان ادامه دارد.

     

    وی افزود: به منظور کنترل مضاعف بر بازار و پیشگیری از تخلفات صنفی، دستگاه‌های متولی در حوزه نظارت و بازرسی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان جهادکشاورزی و نیز نیروهای بسیج و سپاه استان توان خود را در این موضوع معطوف کرده‌اند.

     

    سمیعی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ سطح قم در دستور کار قرار گرفته که علاوه بر چگونگی توزیع اقلام و کالاها بر قممت آنان نیز نظارت می‌شود.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.