×
×

پیام سیزده آبان این است که نسبت به توطئه دشمنان هوشیار باشیم

  • کد نوشته: 2663
  •  به گزارش شهرکریمه اعضاء ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان استان قم با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند. اعضاء ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان استان قم با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند. آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به پیام […]

    پیام سیزده آبان این است که نسبت به توطئه دشمنان هوشیار باشیم
  •  به گزارش شهرکریمه اعضاء ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان استان قم با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.

    اعضاء ستاد برگزاری یوم الله سیزده آبان استان قم با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند. آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به پیام استکبارستیزی سیزده آبان بیان داشتند: جریان سیزده آبان چند پیام دارد یک بخش آن پیام داخلی است و یک بخش آن پیام خارجی؛ پیام داخلی‌اش این است که آن شهادت‌ها را ما ارج می‌نهیم..

    آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به پیام استکبارستیزی سیزده آبان بیان داشتند:
    جریان سیزده آبان چند پیام دارد یک بخش آن پیام داخلی است و یک بخش آن پیام خارجی؛ پیام داخلی‌اش این است که آن شهادت‌ها را ما ارج می‌نهیم و بدانیم در کنار سفره شهدا هستیم و این تعارف ندارد، اگر امنیت است, اگر استقلال است، اگر آزادی و شرف هست همه اینها را مهمان و مدیون شهدا هستیم.
    ایشان خطر صهیونیسم را خطری همیشگی دانستند و بیان داشتند:
    خدا به پیامبر فرمود این اسرائیلی‌ها هر روز نقشه می‌کشند و همیشه خنجر دستشان است؛ مبادا یک وقت خیال کنی که اینها از خیبر یا مدینه بیرون رفتند دست از شما برداشتند این طور نیست. حالا هم  این طور نیست که اینها عوض شده باشند .
    معظم له با تاکید بر هوشمندی در برابر توطئه دشمنان اذعان داشتند:
    بنابراین پیام روز سیزده آبان این است که ما باید دو کار بکنیم؛ یکی نسبت به خود ایران وظایفمان را انجام بدهیم، یکی اینکه نسبت به بیگانه هوشیار باشیم؛ هوش سیاسی ما باید طوری باشد که هر نقشه ای که استکبار و صهیونیسم می‌کشند ما باخبر باشیم.
    آیت الله العظمی جوادی آملی ابراز داشتند:
    ما نباید تنها به حفظ مرزهایمان اکتفا کنیم؛ یک بیان نورانی از وجود مبارک حضرت امیر(ع) هست که حضرت وقتی پرچم را در جنگ جمل به دست پسرش ابن حنفیه داد فرمود تو تنها ظاهر لشکر دشمن را نبین، از نظر سیاسی جمل و صفین یک مرتبه است، اما اتاق فرمان جنگ در شام است، آنجا را مواظب باش و امروز اتاق جنگ همه جنگهای نیابتی منطقه استکبار و صهیونیسم است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.