×
×

پیروزی قاطع دختران هندبالیست قم برابر «سرخ رود مازندران» – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 37637
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم جوانان بانوان «پاس ناجا قم» بعد از ظهر دوشنبه، در مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات بانوان کشور به میزبانی سالن سجادی اصفهان، در دیدار دوم به مصاف نماینده مازندران رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه قاطع ۳۴ بر ۷ برابر این تیم پیروز شد. نماینده […]

    پیروزی قاطع دختران هندبالیست قم برابر «سرخ رود مازندران» – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم جوانان بانوان «پاس ناجا قم» بعد از ظهر دوشنبه، در مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات بانوان کشور به میزبانی سالن سجادی اصفهان، در دیدار دوم به مصاف نماینده مازندران رفت و در پایان این مسابقه با نتیجه قاطع ۳۴ بر ۷ برابر این تیم پیروز شد.

    نماینده قم در بازی اول این رقابت‌ها نیز، با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ موفق به پیروزی برابر تیم قدرتمند «کیهان پایش ملایر» شده بود.

    مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌ها و دسته جات بانوان کشور از دهم اسفند ماه به میزبانی سالن سجادی اصفهان آغاز شده است و تا ۱۵ اسفند ماه طبق پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

    این مسابقات با شرکت ۱۸ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است که تیم «پاس ناجا قم» با تیم‌های «آتریسای تهران»، «سرخ رود مازندران»، «کیهان پایش ملایر» و «حرارت سازان گلستان» در گروه اول قرار دارد.

    نماینده قم فردا دو دیدار را برگزار می‌کند که در دیدار اول از ساعت ۸:۳۰ صبح به مصاف «حرارت سازان گلستان» می‌رود و دیدار دوم را با تیم «آتریسای تهران» از ساعت ۱۸ برگزار خواهد کرد.

    دختران جوان هندبال قم با انجام دو بازی و کسب پیروزی در هر دو بازی، با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها در گروه اول قرار دارند و «آتریسای تهران» با ۲ برد و کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده قم در جایگاه دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفته است.

    «طاهره جهانبخش» در رأس کادر فنی به عنوان سرمربی، «رقیه نادری» به عنوان مربی و «زهرا مندالو» به عنوان مدیر تیم، نماینده قم در این رقابت‌ها را همراهی می‌کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید