×
×

چقدر مردم مظلومند… | شهرکریمه

  • کد نوشته: 38031
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه،‌ محمدامین باقری پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی نوشت: مردم، جمهور و ملت، قبل از آن که کلیدواژه‌های دمکراتیک و یا ملی باشند، مفاهیم دینی و انقلابی اند، اما مصادره فرصت‌طلبانه این مفاهیم ارزشی توسط فردی که سابقه مشخصی در قبال “مردم” دارد، بسیار […]

    چقدر مردم مظلومند… | شهرکریمه
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه،‌ محمدامین باقری پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی نوشت:

    مردم، جمهور و ملت، قبل از آن که کلیدواژه‌های دمکراتیک و یا ملی باشند، مفاهیم دینی و انقلابی اند، اما مصادره فرصت‌طلبانه این مفاهیم ارزشی توسط فردی که سابقه مشخصی در قبال “مردم” دارد، بسیار درس آموز است.

    باید از جناب سیدحسن آقا پرسید،

    آقازاده محترم! هنگامی که رأی مردم در سال ٨٨ توسط عده‌ای تاجر بازار سیاست به بازی گرفته شد، شما طرف مردم بودید، یا در کاخ مرمر، در کنار مرحوم هاشمی و جناب میرحسین و جناب خاتمی؟

    آقازاده محترم! هنگامی که بنای کاخ گونه مرقد عزیز قلب های جمهور، حضرت امام خمینی سلام الله علیه را با برترین زیورهای مخصوص معابد غیردینی می آراستید، یاد مردم هم بودید؟

    آقازاده محترم! راستی هنگامی که یک شبه قیمت بنزین توسط دولت بنفش مورد حمایت شخص جنابعالی سه برابر شد، برای جمهور لحظه‌ای هم که شده نگران شدید؟

    آقازاده محترم! وقتی با سیاست‌های مخرب عده‌ای بیگانه با راه و مرام حضرت امام سلام الله علیه، دهها میلیارد دلار پول این ملت معصوم به جیب این و آن رفت، وقت داشتید یاد مردم هم باشید؟

    آقازاده محترم! حتما اطلاع دارید کسی را که شما برای ریاست جمهوری اش سینه چاک کردید، امروز منفورترین سیاستمدار ایرانی نزد مردم است، آیا برای این جفا (ظاهرا غیرعمدی و در این صورت حتما نابخردانه) در حق مردم، از جمهور عذرخواهی خشک و خالی کردید؟

    آقازاده محترم! کسی که فرد مؤثر در نشست شنبه بعد از انتخابات ٨٨ در دفتر مرحوم هاشمی است و کسی که ساعتها وقت می‌گذارد تا جناب ظریف را راضی به نامزدی ریاست جمهوری کند، یکی از عناصر جریان‌های سیاسی است و به‌عنوان شهروند حق دارد مانند دیگران درباره مسائل مختلف اظهارنظر کند، ولی نمی‌تواند از جایگاه امام سلام الله علیه سخن بگوید.

    آقازاده محترم! حضرت امام رضوان الله علیه با تعمد جلوی فعالیت سیاسی پدر شما را گرفتند، تا بیت امام صرفا تابلوی انقلاب اسلامی و نه یک جریان سیاسی باشند، اما شما نتوانستید بار امانت را به منزل برسانید، اشکالی ندارد، ولی لطفا با عنوان یادگار امام بلندگوی یک جریان سیاسی نباشید.

    انتهای پیام


    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید