[ad_1] سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به تعویق چند ماه آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا فدراسیون بسکتبال زمان آغاز فصل جدید رقابت‌ها را به اواخر مهرماه و یا اوایل آبان‌ماه موکول کرده است. هادی عامری ادامه داد: تصمیم نهایی در این […]

[ad_1]

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با اشاره به تعویق چند ماه آغاز رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا فدراسیون بسکتبال زمان آغاز فصل جدید رقابت‌ها را به اواخر مهرماه و یا اوایل آبان‌ماه موکول کرده است.

هادی عامری ادامه داد: تصمیم نهایی در این خصوص در جلسه‌ای که قرار است مردادماه برگزار شود اتخاذ خواهد شد و فدراسیون در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

عامری در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیمیدر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: هم اکنون قرارداد تعداد زیادی از اعضای تیم شامل سرمربی و بازیکنان به پایان رسیده و در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار می‌شود در خصوص انتخاب سرمربی و اعضای کادر فنی و بازیکنان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

عامری در پایان و در پاسخ به اینکه آیا در فصل آینده هم شیمیدر نماینده قم خواهد بود یا خیر گفت: بدون شک با توجه به حمایت پرشور و مناسب هواداران قمی از بازی‌های شیمیدر و وجود علاقه مندان فراوان بسکتبال در قم، فصل آتی نیز در این شهر خواهیم بود.

[ad_2]