×
×

کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

  • کد نوشته: 1483
  • طی مراسمی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از کارمندان نمونه این دانشگاه تجلیل بعمل آمد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جشن روز کارمند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین در سالن شهید مفتح قم برگزار شد که طی آن از کارمندان نمونه در بخش‌های مختلف […]

    کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند
  • طی مراسمی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از کارمندان نمونه این دانشگاه تجلیل بعمل آمد.

    به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جشن روز کارمند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین در سالن شهید مفتح قم برگزار شد که طی آن از کارمندان نمونه در بخش‌های مختلف و بیمارستان‌های استان تجلیل به عمل آمد.
    در این مراسم از عمران ابراهیمی و علیرضا صادق‌زاده از حوزه ریاست، قدرت‌الله کرمی از معاونت درمان، حسین نظری، محمدعلی انصاری چشمه، تقی طالبی و معصومه قهرمانی از معاونت بهداشتی، علی کایایی از معاونت دانشجویی، مهدی احمدی از معاونت غذا و دارو، فاطمه حسینی‌پور سریزدی و حبیب خیرخواه از معاونت آموزشی، مریم میری‌زاده از معاونت پژوهشی و فاطمه حیدری و فرهاد اشکوه از معاونت توسعه دانشگاه به عنوان کارمند نمونه تجلیل شد.
    همچنین عیده نصاری پور و سیدعبدالله مسعودی از مرکز آموزشی درمانی حضرت معصومه(س)، سمانه بهرامی و طاهره صحبتی از مرکز آموزشی درمانی حضرت زهرا(س)، مهدی صفا و علی اصغر غفاری از مرکز آموزشی درمانی نکویی، سید عبدالرضا بنی فاطمی، علی شاه محمدی، مهدی قائم نسب و حسن بافرانی از مرکز آموزشی درمانی کامکار، مجید کهندانی، علیرضا حق‌وردی، علی اویسی، هادی فراهانی، غلامرضا علی محمدی و نرگس لطیفیان از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی و ابوالفضل بافرونی از مرکزآموزشی درمانی ایزدی به عنوان کارمند نمونه معرفی شدند.
    از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی، سید مهدی طباطبایی و حمید دره باغی و از مرکز سلامت انسیه اسپیدسلوش به عنوان دیگر کارمندان نمونه تجلیل به عمل آمد.
    همچنین در این مراسم هادی حمیدی پارسا، کریم نظری، غلامرضا حمصی، حسین جهانیان و منیره فولادی‌پور به عنوان کارمندان نمونه استانی معرفی شدند.
    تجلیل از مریم حسین‌پور، مریم بشری، زهره ستوده، شهلا مقدمی، معصومه رزاقی و حسین حیدری به عنوان نفرات برتر مسابقات کشوری در رشته دارت نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.