به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،در اولین نشست فعالین شهدای یادواره‌ای کشور که شامگاه پنجشنبه در مجتمع فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار گردید،از کتاب یادواره شهدای در طراز انقلاب اسلامی پرده برداری گردید. این کتاب که به ارزیابی یادواره شهدا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب می‌پردازد، […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهر قم،،در اولین نشست فعالین شهدای یادواره‌ای کشور که شامگاه پنجشنبه در مجتمع فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار گردید،از کتاب یادواره شهدای در طراز انقلاب اسلامی پرده برداری گردید.

این کتاب که به ارزیابی یادواره شهدا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب می‌پردازد، در هشت فصل به بیان ارزش و آثار برپایی یادواره‌های شهدا می‌پردازد.

در این نشست دو روزه که فعالین برپایی یادواره‌های شهدا حضور داشتند، شاخص‌ها، خط رفتار و چگونگی برپایی هر چه خوب تر یادواره‌های شهدا ارزیابی گردید.

برپایی کارگاه‌های «آسیب‌شناسی و چالش‌های پیش‌روی محافل شهدا»، «خلاقیت هنری و نمونه‌های اجرایی»، «مدیریت و مهارت‌های برنامه‌ریزی در محافل شهدا» و «خلاقیت و نوآوری در یادواره‌های شهدا» از دیگر بخش‌های گردهمایی فعالین یادواره‌های شهدای سراسر کشور بوده هست.