×
×

کسانی که اصرار به اجرایی شدن سخن شان ولو ناحق دارند اشتباه می کنند

  • کد نوشته: 11659
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، آیت الله رضا استادی، امام جمعه موقت شهر قم در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱ مهر ۹۷) گفت: خوب هست افرادی که سمت و مقامی دارند به این فرموده امام سجاد (ع) توجه نمایند که می فرمایند: این پست و مقام از […]

    کسانی  که اصرار به اجرایی شدن سخن شان ولو ناحق دارند اشتباه می کنند
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، آیت الله رضا استادی، امام جمعه موقت شهر قم در جلسه علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱ مهر ۹۷) گفت: خوب هست افرادی که سمت و مقامی دارند به این فرموده امام سجاد (ع) توجه نمایند که می فرمایند: این پست و مقام از ذره هم کمتر هست واقعا اگر همین جمله را بنده و دیگران مورد توجه قرار دهیم هیچ گاه تکبری از ما سر نمی زند و هیچ گاه مسئولان خودشان رااز دیگران بالاتر نمی دانند و هیچ گاه خودشان چیزی فرض نمی کنند. زمانی که امام سجاد می گوید از ذره هم کمترم من و دیگران چه بگوییم.

    دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: افرادی که تکبر دارند و خودشان را چیزی حساب می کنند و می اندیشند اگر صحبتی می زنند باید قطعا به آن عمل گردد ولو اینکه حق نباشد اشتباه می کنند. چون که امام سجاد یک واقعیاتی را دارد و این سخن را می گوید اما ما که چیزی نداریم.

    ..

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.