[ad_1] هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی نونهالان استان قم با کسب ۲ نشان طلا، ۱ برنز و ۱ عنوان پنجمی با ۹۵ امتیاز بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد، گفت: این مسابقات از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه به میزبانی شهرستان کوهدشت استان لرستان برگزار شد. […]

[ad_1]

هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی نونهالان استان قم با کسب ۲ نشان طلا، ۱ برنز و ۱ عنوان پنجمی با ۹۵ امتیاز بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد، گفت: این مسابقات از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه به میزبانی شهرستان کوهدشت استان لرستان برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه تیم کشتی فرنگی نونهالان استان قم با ۱۰ کشتی گیر عازم این رقابت‌ها شده بود، افزود: امیرمهدی سعیدی‌نوا در وزن ۵۷ کیلوگرم و امیرحسین نعمت زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و ۱ مدال برنز نیز توسط محمد جواد ابوطالبی در وزن ۴۴ کیلوگرم به دست آمد.

وی با تاکید بر اینکه تیم کشتی فرنگی نونهالان استان قم در حالی با ۹۵ امتیاز از سکوی سوم کشور بالا رفت که در دوره قبل این مسابقات با ۶۷ امتیاز در جایگاه هفتم کشور قرار داشت، ادامه داد: خوشبختانه با سرمایه گذاری بر سنین پایه، شاهد یک جهش چهار پله‌ای نسبت به دوره قبل بودیم.

گفتنی است حسین قادری در وزن ۳۸ کیلوگرم، امیر محمد عابری ۴۱ کیلوگرم، محمدجواد ابوطالبی ۴۴ کیلوگرم، ابوالفضل شیری ۴۴ کیلوگرم، امیر حسین شکری پور ۴۸ کیلوگرم، امیر مهدی سعیدی نوا ۵۲ کیلوگرم، مهدی صالحی ۵۷ کیلوگرم، ابوالفضل رسولی ۶۲ کیلوگرم، شاهین علی میکاییلی ۶۸ کیلوگرم، امیر حسین نعمت زاده ۷۵ کیلوگرم و علی پوینده دلیر در وزن ۸۵ کیلوگرم نمایندگان استان قم در این رقابت‌ها بودند که محمد شکری پور به عنوان سرمربی و میلاد اسکندری به عنوان مربی آنها را یاری می‌کردند.

[ad_2]