×
×

کشاورز: بازی حساس و مهمی برابر تیم سن‌ایچ بالای جدولی داریم

  • کد نوشته: 231610
  • سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: بازی حساس و مهمی مقابل تیم سن‌ایچ بالای جدولی داریم، امیدوارم بتوانیم ۳امتیاز شیرین را از ساوه به قم سوغات بیاوریم.

    کشاورز: بازی حساس و مهمی برابر تیم سن‌ایچ بالای جدولی داریم
  • فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم پیش از بازی حساس تیمش در هفته بیست و یکم مسابقات، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری شهر کریمه بیان کرد: امروز بازی حساس و مهمی در برابر تیم سن‌ایج ساوه داریم، امیدوارم بتوانیم با نمایش خوب بازیکنان نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

    وی ادامه داد: همه کارشناسان فنی و هواداران شاهد هستند تیم آناصنعت با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد در ۳ بازی اخیر عملکرد واقعا خوبی در برابر تیم‌های بالا جدولی مثل گیتی‌پسند مدعی داشته است؛ اما متاسفانه نتوانسته‌ایم امتیاز‌هایی که برایمان مهم بوده را بدست آوریم.

    سرمربی تیم آناصنعت عنوان کرد: برای بازی با سن‌ایچ تمرینات خوبی را در روز‌های اخیر انجام داده‌ایم و تمام نکات فنی و تاکتیک‌ها مرور شده است؛ امیدوارم دست پر از ساوه برگردیم تا بتوانیم هواداران خوب قمی را خوشحال کنیم.

    کشاورز با اشاره به اتفاقات پیش‌آمده هفته گذشته در بازی با گیتی‌ پسند تاکید کرد: هفته گذشته همه شاهد بودند که نماینده فدراسیون چه حاشیه‌ای را برای تیم ما درست کرد و باعث شد تمرکز بازیکنانم از بین برود؛ امیدوارم در بازی امروز مسائل غیرفنی و حاشیه‌ای روی نتیجه تاثیری نداشته باشد.

    وی در پایان گفت: از مدیریت تیم بابت حمایت‌ها و همراهی‌هایی که در این مدت با توجه به شکست‌های اخیر کسب کرده‌ایم بسیار تشکر می‌کنم؛ این حمایت‌ها باعث می‌شود کادر فنی و بازیکنان با خیال راحت فقط به مسائل فنی بپردازند.

    لازم به ذکر است تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد نماینده استان قم در لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت ۱۶ به مصاف تیم سن‌ایچ در سالن فجر ساوه خواهد رفت.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید