مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان درحالی به پایان رسید که تیم کشتی قم با کسب ۹۵ امتیاز روی سکوی سوم مسابقات ایستاد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری شهرکریمه، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تحت عنوان جام «گرامیداشت شهید مصطفی صدرزاده» از روز گذشته در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و ساعاتی پیش به پایان رسید.

در پایان این مسابقات تیم خوزستان با کسب ۱۳۹ امتیاز به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها معرفی شد، تیم تهران با ۱۰۴ امتیاز به مقام نائب قهرمانی رسید و تیم قم هم با کسب ۲ مدال نقره و ۳ برنز در مجموع با ۹۵ امتیاز روی سکوی سوم ایران ایستاد.

لازم به ذکر است هادی علیایی رئیس فعال و سابق هیات کشتی قم چند روز پیش با تصمیم فدراسیون کشتی کنار گذاشته شد و محمدرضا صدیق‌پور از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان اسنان قم به عنوان سرپرست این هیات ورزشی معرفی شد.

علیایی چند روز پیش در خصوص این جابه‌جایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی چندماه اخیر برخی از دوستان توقع داشتند بنده تصمیماتی را بگیرم که به ضرر کشتی قم باشد اما با تمام مشکلاتی که وجود داشت هرگز اجازه ندادم عزت کشتی قم زیر سوال برود.

وی در ادامه گفت: به تصمیم اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون احترام می‌گذارم اما به جامعه ورزش قم به ویژه خانواده کشتی اعلام می‌کنم که این جابه‌جایی هیچ دلیلی فنی نداشت و فقط به‌دلیل زیر بار نرفتن خواسته‌های غیرمدیریتی بود.

انتهای پیام/