جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال، در اولین روز از نوروز ۱۴۰۱ در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سردار بهادر اسماعیلی بیان کرد: در راستای اجرای وظایف ذاتی و تحقق شعار سال، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم مستقر در مبادی ورودی و خروجی و محورهای مواصلاتی استان با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از سامانه های پایشی، موفق به شناسایی و توقیف ۲ دستگاه کامیون و ۲ دستگاه وانت سواری حامل محموله‌های قاچاق شدند.

 

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، انواع کالای قاچاق خارجی از قبیل پارچه، لوازم خانگی، پوشاک و گوشی تلفن همراه هوشمند، دوچرخه، لوازم ورزشی و… کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع ذیصلاح شدند.

 

وی با قدردانی از همیاری مردم شریف استان قم، ضمن اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز به صورت مستمر خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند هرگونه اطلاعات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ و همچنین پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر از عملکرد کارکنان را از طریق سامانه ۱۹۷ مطرح و ما را در تامین نظم و امنیت بهتر و آسایش بیشتر شهروندان، یاری کنند.

انتهای پیام/