قم- مدیرکل بازرسی استان قم به کمبود شدید نیروی انسانی در اداراتی همچون بازرسی، تعزیرات و ثبت اسناد و املاک استان قم اشاره و گفت: این مسئله باعث افزایش حجم کار و کاهش کارآیی شده است.

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت الاسلام محمود طالبی صبح روز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضائیه با کارکنان و قضات دادگستری قم با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت قضائی استان قم از جزیره‌ای کار کردن دستگاه‌های تابعه پیشگیری شد، اظهار کرد: کار قضائی در قم به دلیل جایگاه و موقعیت ویژه آن از یک سو و حضور پر مستمر مسئولان کشوری و میهمانان خارجی از سوی دیگر دارای سختی دوچندان است.

وی قرار گرفتن قم در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور و حضور میلیون مسافران در این شهر در مناسبت‌های مختلف را عاملی برای بالا بودن سوانح راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: سامان دهی این وضعیت و کاهش آمار تصادفات در محورهای مواصلاتی استان قم همراهی و هماهنگی بیش از پیش مسئولان در سطح کشوری را نیاز دارد.

مدیرکل بازرسی قم در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود شدید نیروی انسانی در اداراتی همچون بازرسی، تعزیرات و ثبت اسناد و املاک استان قم اشاره و ابراز کرد: این مسئله باعث افزایش حجم کار و کاهش کارآیی دستگاه قضائی شده که باید برای رفع آن اقدامی جدی انجام شود.

طالبی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه کمبود نیرو در اداره کل تعزیرات حکومتی از طرفی موجب شده حجم پرونده‌های ورودی بالا برود و از سوی دیگر روند ترخیص و ورود کالاهای مکشوفه به بازار نیز با تأخیر و دشواری صورت گیرد که باید برای رفع آن تلاش کرد.

[ad_2]

منبع