[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ضرورت نوسازی و توسعه واحدهای صنعتی که امروز از آنها بازدید شده است گفت: برای اینکه واحدهای صنعتی هرچه سریع‌تر در مسیر تولید قرار بگیرند از طرح های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ضرورت نوسازی و توسعه واحدهای صنعتی که امروز از آنها بازدید شده است گفت: برای اینکه واحدهای صنعتی هرچه سریع‌تر در مسیر تولید قرار بگیرند از طرح های توسعه‌ای این تولید کنندگان حمایت می‌شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه ظرفیت تولید ظروف شیشه‌ای آشپزخانه در یکی از واحدهای صنعتی گفت: ما می‌توانیم در طرح توسعه چنین مجموعه‌هایی برای تنوع در تولید هم از جهت رنگ و حتی نوع کمک کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با حمایتی‌هایی که از طرح‌های توسعه واحدهای تولید ملزومات پزشکی شده است تحولات و پیشرفت‌های خوبی در تولید تجهیزات پزشکی و کمک به جبهه سلامت در قم به وجود آمده است.

سرمست کمک به حرکت رو به جلو واحدهای صنعتی بویژه در پشتیبانی از جبهه سلامت و کادر پزشکی را از اهداف این بازدیدها برشمرد و افزود: بررسی میدانی و رفع سریع مشکلات تولیدکنندگان از دیگر اهداف این بازدیدها است.

وی یکی از مشکلات اصلی تولیدکنندگان کمبود نقدینگی عنوان کرد و افزود: دغدغه‌های تولید با مسئولین بانک‌ها در میان گذاشته می‌شود و با این روند بسیاری از مشکلات واحدها در بازدیدهای میدانی حل‌وفصل می‌شود.

گفتنی است در کنار بازدید استاندار از سه واحد صنعتی، افتتاح و کلنگ زنی واحدی دیگر در ارتباط با تجهیزات پزشکی و ملزومات تنفسی و بیهوشی و انواع ماسک نیز انجام شده است.

[ad_2]