مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با بیان اینکه کیفیت آب قم نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است، گفت: در حال حاضر EC آب شهر قم به زیر ۸۰۰ رسیده است. به گزارش شهرکریمه به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در جلسه معارفه مدیران جدید […]

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با بیان اینکه کیفیت آب قم نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است، گفت: در حال حاضر EC آب شهر قم به زیر ۸۰۰ رسیده است.

به گزارش شهرکریمه به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق پور در جلسه معارفه مدیران جدید مناطق امور مشترکین منطقه دو قم و پردیسان که با حضور فرماندار قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمانی توفیق به شمار می‌رود که در پایان کار با امانت‌داری آن را کامل به افراد بعد از خود بسپاریم.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب قم از زمان تأسیس تاکنون منشأ خدمات و تلاش‌های ارزنده‌ای بوده است، گفت: در حال حاضر حدود ۴۷۰ هزار آحاد مشترکین آب و حدود ۱۲۰ هزار آحاد مشترکین شبکه فاضلاب از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تأکید کرد: این خدمات، حاصل تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب و سایر مسئولان است که به این شرکت کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به کمبود منابع آب پایدار در استان قم ابراز داشت: با تلاش‌هایی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، در طول سال‌های گذشته، آب از مناطق مختلف به شهر قم منتقل شده و در حال حاضر وضعیت پایداری در تأمین آب شهر داریم.

صادق پور با بیان اینکه با تکمیل سد کوچری و اتمام تصفیه‌خانه جدید آب قم کیفیت آب هم به صورت قابل قبولی ارتقا خواهد یافت، تصریح کرد: البته در حال حاضر نیز کیفیت آب قم نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است و در حال حاضر EC آب شهر قم به زیر ۸۰۰ رسیده است و کیفیت آب بسیار مطلوب تر از گذشته است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور اجرای شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در شهر قم یادآور شد: با تکمیل تصفیه‌خانه شماره سه فاضلاب، اجرای ۱۰۰ کیلومتر شبکه و برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۰۰ کیلومتر شبکه جدید با بهره‌گیری از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در این زمینه نیز از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به مشترکین در نزدیک‌ترین فاصله مکانی اظهار داشت: هر چه ارائه خدمت به گیرندگان خدمات نزدیک‌تر باشد شفافیت کار بیشتر شده و زمان کمتری صرف می‌شود که در نتیجه به رضایت ارباب‌رجوع منجر خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس در تکمیل استقرار مدیران مناطق قصد داریم با تنفیذ اختیار بیشتر، شفاف‌سازی و کوتاه‌تر کردن فرایند ارائه خدمت، گام دیگری در افزایش رضایتمندی مردم برداریم.

صادق پور یادآور شد: در همین زمینه برای نخستین بار اقدام به معرفی مدیر امور مشترکین منطقه پردیسان کردیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

قدردانی فرماندار قم از تلاش‌های آبفا در ارائه خدمات به مردم

فرماندار قم نیز در این جلسه با قدردانی از برنامه شرکت آب و فاضلاب در راستای کوتاه‌تر کردن مسیر خدمت به مردم و ایجاد منطقه جدید در پردیسان برای ارائه خدمت اظهار داشت: این اقدام گامی مثبت در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و با کیفیت تر به مردم به شمار می‌رود.

رضا سیار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مختلف در راستای آب‌رسانی به مردم قم تاکید کرد: از گذشته تا کنون با اجرای طرح‌های کوتاه مدت و بلندمدت، تلاش‌های زیادی برای افزایش کمیت و کیفیت آب در شهر قم انجام گرفته که احداث سد ۱۵ خرداد و اجرای پروژه انتقال آب از سر شاخه‌های دز به قم از آن جمله است.

وی با اشاره به ضرورت اولویت خدمت رسانی به مناطق محروم و بحرانی گفت: تمام دستگاه‌های خدمت رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب باید در این زمینه توجه وی‌ژه داشته باشند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

فرماندار قم با تقدیر از فعالیت گسترده شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه ابراز داشت: این اقدام مهم شرکت آب و فاضلاب در ایجاد زیرساخت‌های مناسب ارتقا سلامت و بهداشت محیطی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات سریع، فنی، جامع و کامل به مردم، زندگی مترقی شهری را رقم می‌زند، اظهار داشت: فرمانداری قم آمادگی کامل جهت همکاری و تعامل با شرکت آب و فاضلاب برای ارائه خدمات موثرتر به مردم را دارد.

سیار با بیان اینکه رضایتمندی مردم آرزوی نظام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌های استان در راستای این هدف مهم گام‌های مثبت و بلندی برداریم.

در پایان این جلسه علی معینی نسب به عنوان مدیر منطقه دو امور مشترکین، مهدی غلامی به عنوان مدیر منطقه پردیسان و سیدمجتبی رضوی به عنوان «مدیر دفتر پیاده سازی و اجرایی تعرفه» معرفی شدند.