به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، این مسجد مقدس در روزهای پایانی هفته جاری نیز همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان مهدی‌باوران و منتظران می شود.

بنابر این گزارش، سه شنبه، ۸ آذرماه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت دکتر فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای کشور همزمان با برگزاری مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و توسل‌خوانی حاج محمدرضا غلامرضازاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان کربلا برگزار می شود.

چهارشنبه ۹ آذرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) مراسم جشن بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مدیحه سرایی کربلایی محمد جعفری در میعاد منتظران برگزار می شود.

در ادامه برنامه های این هفته، مسجد مقدس جمکران پنجشنبه، ۱۰ آذرماه میزبان مراسم«کمیل عارفانه» با سخنرانیحجت‌الاسلام یزدی و و قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای حاج مسعود زمانی است.

صبح جمعه، یازدهم آذرماه نیز آیین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان و ندبه‌خوانی حاج رضا بذری در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

گفتنی است، قرائت صلوات ضراب اصفهانی در عصر جمعه، ۱۱ آذرماه از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء پایان‌بخش برنامه های این هفته میعاد منتظران است.

پایان پیام/ع




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

[ad_2]

منبع