به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی تبیینی ابعاد متفاوت کنوانسیون cft و لوایح fatf با حضور بعضی نمایندگان و کارشناسان در شهر قم برگزار می گردد. این خبر بیانگر هست با  توجه به نزدیکی موعد ارزیابی لوایح موبوط به fatf در مجلس شورای اسلامی  و تجربه تلخ برجام […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی تبیینی ابعاد متفاوت کنوانسیون cft و لوایح fatf با حضور بعضی نمایندگان و کارشناسان در شهر قم برگزار می گردد.
این خبر بیانگر هست با  توجه به نزدیکی موعد ارزیابی لوایح موبوط به fatf در مجلس شورای اسلامی  و تجربه تلخ برجام ۲۰ دقیقه ای و چشیدن طعم تلخ عدم  توجه هیئت ریسه مجلس  به کارشناسی دقیق  منتقدان،  فضلا و کارشناسان انقلابی  بر آن گردیدند که برای اتمام حجت و ثبت در تاریخ در شهر مقدس شهر قم که خاستگاه انقلاب هست گرد هم جمع گردند و از حیثیت و ارزش نظام اسلامی با تمام توان دفاع کنند.

لازم به ذکر  هست این تجمع تبینی و مطالبه گرانه امروز  ۱۴ مهر پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین شهر قم برگزار می گردد.