به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ گلزار های شهر قم عصر روز گذشته ۵ مهر در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس که بنام تجلیل از شهدا و ایثارگران نامگذاری شده میزبان حضور خانواده شهدا، مردم دیندار شهر قم ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین و مردم شهر قم […]

گلزارهای شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گلباران شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ گلزار های شهر قم عصر روز گذشته ۵ مهر در آخرین روزهای هفته دفاع مقدس که بنام تجلیل از شهدا و ایثارگران نامگذاری شده میزبان حضور خانواده شهدا، مردم دیندار شهر قم ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین و مردم شهر قم بودند.
در این مراسم ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری و عزاداری برسید و سالار شهیدان ابا عبددالله الحسین (ع) ،عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با حضور خادمان شهدا انجام گردید . 
 استاندار شهر قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و سایر خادمان شهدا امروز میزبان دو گلزار بهشت معصومه(س) قطعه مدافعان حرم اهل بیت (ع) و گلزار علی بن جعفر (ع) با ۳۵۰۰شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و منا بودند. 
 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در مراسم گلباران شهدای بهشت معصومه (س)ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و قرائت پیام مقام معظم رهبری، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مسیر دفاع از اسلام راستین جان خود را فدا کردند تا  تشیع و انسانیت بر جای بماند. 
 
 وی دنبال کرد: مردم غیرتمند شهر قم میزبان شهیدان لشکر فاطمیون و زینبیون در شهر قم گردیدند و دوشادوش خانواده شهدا، شهدای مدافع حرم را تشییع و بدرقه کردند ، ملت ایران به این شهادتها مفتخر است و می داند دین، عزت و امنیت امروز ثمره خونهای پاک شهدا است.
در انتهاء این مراسم استاندار شهر قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، معاون سیاسی و امنیتی و معاون عمرانی استانداری شهر قم، جانشنین فرمانده انتظامی و نیروهای انتظامی استان و سایر خادمان به شهدا با حضور مردم و خانواده شهدا مزار شهدای گلزار علی بن جعفر(ع) را گلباران کردند.

انتهای پیام