به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، محمد گل فشان ۹ مهر در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شهر قم با اشاره به فعالیت های کارکرد جمعیت هلال احمر استان شهر قم عنوان نمود: برپایی آموزش‌های رایگان و راهبردی یکی از برنامه های جمعیت برای […]

100 خانه هلال در شهر قم عهده‌دار تعلیم جوانان هستندبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، محمد گل فشان ۹ مهر در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شهر قم با اشاره به فعالیت های کارکرد جمعیت هلال احمر استان شهر قم عنوان نمود: برپایی آموزش‌های رایگان و راهبردی یکی از برنامه های جمعیت برای جوانان در شهر قم و شهرهای اقماری هست.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان شهر قم اضافه کرد: ۱۰۰ خانه هلال در شهر قم و در سطح شهر و روستاهای استان عهده دار تعلیم جوانان می باشند.
وی تصریح نمود: علاوه بر این برپایی سفره‌های مهربانی توسط خیرین و داوطلبان هلال احمر و بازدید از خانه‌های سالمندان و اهدای جهیزیه به نوعروسان از دیگر برنامه‌های این جمعیت هست.
گل‌فشان گفته بود: یکی از نیازهای با اهمیت این جمعیت در شهر قم احداث ساختمان جدید در شهر قم هست تا بتوانیم فعالیت های خود را در فضایی خوب تر توسعه دهیم در این مسیر از شهرداری و شورا پشتیبانی های لازم را خواستاریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان شهر قم افزود: یکی از فعالیت های با اهمیت راه اندازی تیم های امدادی در مدرسه ها شهر قم در جهت بالا بردن سطح آمادگی در مقابل حوادث هست.

انتهای پیام