[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مهرداد غضنفری عصر یکشنبه در پایان هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم و در گفتگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارش هشت ماهه از اقدامات انجام شده برای مدیریت بازار گفت: برای نظارت بر بازار حدود ۴۲ هزار بازرسی انجام شده که در مجموع برای ۴۶۰۰ مورد پرونده تخلف تشکیل […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مهرداد غضنفری عصر یکشنبه در پایان هفدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم و در گفتگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارش هشت ماهه از اقدامات انجام شده برای مدیریت بازار گفت: برای نظارت بر بازار حدود ۴۲ هزار بازرسی انجام شده که در مجموع برای ۴۶۰۰ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه در این مدت ۵ هزار مورد تخلف به ارزش ۲۲۳ میلیارد ریال ثبت که پرونده آنها در حال بررسی است گفت: این اصل باعث تشکیل گروهی از دادستانی، تعزیرات، سمت و استانداری تشکیل شود که بازدیدهای دوره‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به گرانی قیمت مرغ در سطح بازار گفت: با توجه به عرضه کافی مرغ در چند روز اخیر، قیمت مرغ در بازار تثبیت شده است.

غضنفری درباره کمبود روغن در بازار گفت: مسئله کمبود روغن یک موضوع ملی است که با توجه به تزریق مواد اولیه به کارخانه‌های تولید روغن تا پایان هفته با عرضه کافی روغن این مسئله هم حل می‌شود.

[ad_2]