×
×

۶ روز بدون فوتی کرونا در قم

  • کد نوشته: 87794
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: طی بیست و چهار ساعت گذشته، ۲۲ بیمار با علائم کرونا ویروس در این استان پذیرش شده‌اند که از این تعداد ۱۱ بیمار کرونا مثبت در مراکز درمانی بستری شدند.

    ۶ روز بدون فوتی کرونا در قم
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، دکتر مهدی مصری درباره آخرین وضعیت کووید۱۹ در استان قم گفت: در بیست و چهار ساعت منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه، ۲۲ بیمار با علائم ابتلا به ویروس کرونا توسط مراکز درمانی استان پذیرش شده‌اند.

     

    وی با بیان اینکه ۱۱ بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته در مراکز درمانی قم بستری شدند، اضافه کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران کرونایی بستری در استان قم ۸۳ نفر است که حال ۶ نفر از آنها وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

     

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کووید۱۹ در استان گزارش نشده است.

     

    وی با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی قم کماکان در رنگ زرد قرار دارد، اظهار کرد: در روز گذشته ۶۷ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که نتیجه سه مورد از آنها مثبت بود.

     

    مصری ادامه داد: از زمان آغاز اجرای طرح واکسیناسیون عمومی جهت مقابله با کرونا ویروس در قم تا به امروز، یک میلیون و ۸۵۴ هزار و ۲۳۷ دُز واکسن تزریق شده است.

     

    گفتنی است از هفتم اردیبهشت ماه تا امروز هیچ مورد فوتی مبتلا به کرونا در قم ثبت نشده است که در صورت تداوم این روند، تعداد روزهای بدون فوتی کرونایی در شهرمان به ۷ روز می‌رسد که موضوع خوشحال کننده‌ای است.

     

    شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.